Hey,
Jeg laver lige et svar til de indlæg der er kommet indtil videre
Først og fremmest tusind tak for de pæne kommentarer der lige sneg sig med ind - det varmer sgu virkeligt at høre!
For det første: Der KOMMER et helt nyt design. Jeg har faktisk allerede arbejdet på det i et stykke tid, i heftigt samarbejde med Christina, min kæreste
. Det er næsten ved at være på plads, og jeg synes selv at det er blevet rigtigt flot.
Mht. IT nyheder bliver de ikke droppet
. Jeg synes selv at det er en god feature, det er med til at holde forsiden "levende", og så føler jeg mig nu, trods alt, ret overbevist om at en del har glæde af dem
>Så fandt jeg på noget: Standardisering af UdvClients feed, så man kan bruge en hvilken som helst rss-klient.
UdvClient bliver også kodet helt om. Den bliver dog ikke baseret på RSS feeds, hvilket dog ikke udelukker at sitet får RSS feeds alligevel
. UdvClient vil blive baseret på en WebService, da det gør det let for andre at udvikle sin egen version. Personligt har jeg planer om en Mobile UdvClient til min PDA - det kunne være lidt cool
>Hvad med gruppesystemet? Det har jeg heller aldrig selv brugt. De grupper jeg har været medlem af er alle døet ud ret hurtigt.
Jeg kunne forstille mig at det kunne blive rigtig godt, men jeg har desværre ikke nogen konkrete forslag. Andre der har samme indtryk?
Jeg har selv overvejet om det er værd at beholde gruppe systemet, ca. af de samme årsager som dem du nævner der. Hvad siger i andre? Kan det betale sig at bruge en masse tid på at få Gruppe systemet med, eller burde jeg hellere fokusere på andre ting? Hvor mange ville virkeligt savne det?
>Jeg ved ikke om det bare er mig, men kunne godt tænke mig nogle nye smileys, som man kan bruge i foraerne.. Synes ærligt talt ikke de nuværende er så pæne
Hehe, nye smileys er også på TODO listen, om end de nok ikke kommer til at se så meget anderledes ud end dem der allerede er her. Der kommer dog flere, kan jeg garantere
>smileys og [ i ], [ b ] osv. skal ikke virke i [ pre ] felter, det får noget kode til at blive meget mærkeligt at se på.
Det er også på TODO listen. Jeg skal bare lige finde på en god/pæn måde at gøre det på
Fedt med alle de gode forslag, kom _endelig_ med flere
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster
[Redigeret d. 09/05-05 15:20:00 af Kasper (TSW)]