Hej Mikkel,
For det første vil jeg lige fortælle dig at jeg ikke svarer hurtigere fordi du sender mig en Udv.dk mail lige efter du har startet tråden
>På det seneste er det gået helt galt for Udvikleren.dk hos mig... Nogle gange vises teksen der oprindeligt kun skal stå i midten af siden, på hele siden, altså den strækker sig nærmest ud! Nogle gange i forumet bliver boxen med "Besvar indlæg", "Ret" samt hvem der har oprettet posten rykker så langt ud til højre, at den bliver skjult under menuen til højre!
De problemer du omtaler, lyder som noget jeg kun oplever når folk fx har skrevet et indlæg med en linje der ikke brydes, og som er virkeligt lang. Fx var der en der på et tidspunkt havde en signatur bestående af en lang tekststreng, uden mellemrum, der fuckede en hver tråd op. Udover det har jeg personligt ingen problemer, hverken i IE eller FF.
>Jeg ved godt det er gratis at være på Udvikleren... Men siden har reklamer i toppen som i øvrigt er for stort hvis du kører en 1024px opløsning!
Det er korrekt at banneret desværre er lidt for stort, for dem der kører 1024x768 eller lavere. Det er fordi AdLink skiftede til et større format, som Udvikleren.dk's design ikke lige passede så godt til. Når Udvikleren.dk skal have nyt design, er det naturligvis noget jeg vil tænke på. I mellemtiden vil jeg dog ikke mene at det er et ret stort problem, udover at det ser lidt mærkeligt ud. Det blokerer ikke for vigtig tekst eller lignende
>Samt annoncen til højre og pop-up'en nogle gange, når den har det forventer jeg sku også det er i orden....
Vil du mene at jeg skal fjerne reklamerne fordi du engang imellem oplever problemer med siden eller hvordan..? Jeg er ikke helt med desværre.
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster
Hehe, okay
Ang top banneret har jeg heller ikke noget problem med det, men det kunne jo godt være det var en fejl
Men godt at vide der bliver kigget på sagen
Tak
--
Albert Einstein