Kommet i det kreative hjørne igen :)

Tags:    delphi

User
Bruger #31 @ 30.03.02 15:23
Hej alle sammen

Nu er jeg igen kommet i det kreative hjørne igen, men jeg ved sq ikke lige hvilket type program jeg vil gå i gang med Webwriter programmer er jo udelukket for Kasper har jo nærmest overtaget det hjærne så er der ellers nogle forslag ???
Husk det skal være noget jeg kan bruge langtid på :)
[:Zephid:]
Mads Madsen



Hej,

Det var da rart - for det er ikke meget udvikler over nogen, der ikke er kreative :)

Hvad med et stort trigonometri-program?

Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk[Redigeret d. 31/03-02 15:23:18 af Mikl]



User
Bruger #31 @ 31.03.02 18:29
Hej,

Det var da rart - for det er ikke meget udvikler over nogen, der ikke er kreative :)

Hvad med et stort trigonometri-program?

Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk[Redigeret d. 31/03-02 15:23:18 af Mikl]


Ander faktisk ikke hvad du mener...

[:Zephid:]
Mads Madsen



Kort sagt er det et program, der kan udregne en masse ting om trekanter: vinkler, sidelængder, højder osv. Altså en masse trigonometriske ting...

/Mikl



Hej alle sammen

Nu er jeg igen kommet i det kreative hjørne igen, men jeg ved sq ikke lige hvilket type program jeg vil gå i gang med Webwriter programmer er jo udelukket for Kasper har jo nærmest overtaget det hjærne så er der ellers nogle forslag ???
Husk det skal være noget jeg kan bruge langtid på :)
[:Zephid:]
Mads Madsen


Et par forslag:
Tegneprogram
Zip program
Kalender program
Animations program


M.V.H.
..:Lucky Luke:..



Hej alle sammen

Nu er jeg igen kommet i det kreative hjørne igen, men jeg ved sq ikke lige hvilket type program jeg vil gå i gang med Webwriter programmer er jo udelukket for Kasper har jo nærmest overtaget det hjærne så er der ellers nogle forslag ???
Husk det skal være noget jeg kan bruge langtid på :)
[:Zephid:]
Mads Madsen


//Ny på udvikleren, første indlæg :)

Hvis ingen projekter er for store, så prøv følgende:
Hvad med en office-pakke?
Et oversætter-program der for en gangs skyld virker?
Et rigtig godt tegnprogram ala PhotoShop?
Et 3D-grafik program?

Hvis det er ikke er sagen, så prøv noget i retning af:
En rigtig god lille simpel hurtig og pæn teksteditor (for en gangs skyld!).

Husk at det kun er forslag...

[athlon-pascal]



Jeg har en til dig. Jeg er ved at udvikle en Mp3 Manager.

http://www.friserverplads.dk/lpl/M3MRC3.rar

Jeg er til dette program ved at udvikle et plugin system som gør det muligt at oprette nye playlist type bare ved at tilføje en DLL. Winamp 3 kommer med et nyt playliste format (baseret på XML formattet), som jeg faktisk havde regnet med skulle være det første plugin til mit nye system. Måske har du lyst til at lave det plugin ?

Så hvis du har lyst til at få dit navn under Credit på denne fede Manager :) - Så kontakt mig på ICQ #62677144 eller per email C.Aaangel@mailexcite.com - Jeg ville være glad for lidt hjælp :)

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



t