UdvClient

Tags:    udvikleren.dk

Jeg har tænkt på det et stykke tid.

Kunne det ikke være en ide at lave en ny UdvClient? Eller en udvidelse

Det gamle virker fint, men jeg kan ikke se det smarte i det da det er ligeså hurtigt at gå på udvikleren. Hvis jeg skulle gøre UdvClientet smart ville jeg sørge for at den kan komme med en meddelse når en ny forum bliver oprettet. Nu skal du helt ind og kigge. Det ville være mest behagligt hvis dem fortalte det . ligesom messenger som infomere en om hvis en logger på!

Jeg skulle mene det kunne gøres flot, på meget kort tid. Vært fald i delphi

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Jeg har tænkt på det et stykke tid.

Kunne det ikke være en ide at lave en ny UdvClient? Eller en udvidelse

Det gamle virker fint, men jeg kan ikke se det smarte i det da det er ligeså hurtigt at gå på udvikleren. Hvis jeg skulle gøre UdvClientet smart ville jeg sørge for at den kan komme med en meddelse når en ny forum bliver oprettet. Nu skal du helt ind og kigge. Det ville være mest behagligt hvis dem fortalte det . ligesom messenger som infomere en om hvis en logger på!

Jeg skulle mene det kunne gøres flot, på meget kort tid. Vært fald i delphi

UdvClienten giver allerede besked, når der er kommet et nyt indlæg i et forum, kan dog ske at denne funktion kun virker i windows 2000 og nyere.

---
Hilsen Anders

Uhhh ja...
Har jeg opdaget nu... I såfald, ku den godt trænges til en opgradering og sådan!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Uhhh ja...
Har jeg opdaget nu... I såfald, ku den godt trænges til en opgradering og sådan!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Problemet ligger i at de beskeder som UdvClient kommer med ikke virker i 98 osv..

Måske kunne man lave en UdvClient , som kom med samme type beskeder som f.eks. MSN Messenger... Er det muligt??

//Emilbp

Problemet ligger i at de beskeder som UdvClient kommer med ikke virker i 98 osv..

Måske kunne man lave en UdvClient , som kom med samme type beskeder som f.eks. MSN Messenger... Er det muligt??

//Emilbp

Tja, hvis man er interesseret kan man bare lave sin egen udgave af en UdvClient. Søg lidt i forumet fremgangs måden har været beskrevet før.

---
Hilsen Anders

t