>Jah, jeg ved det godt. Jeg var ikke lige i mit venlige hjørne da jeg postede det :o)
Det var jeg heller ikke da jeg postede mit svar, så det passer vel fint..
>En ting jeg fx (stadig) ikke kan lide er at mit udvikler password flyver frem og tilbage over nettet som en cookie hver gang jeg loader en side. Det gør at jeg ikke bryder mig om at bruge udvikleren andre steder end derhjemme, for man ved aldrig hvem der lytter med :/
Det er ikke noget der kan gøre mig rigtigt bange, men sådan er vi jo så forskellige. Du skal være velkommen til at forslå en bedre metode (ikke fordi jeg ikke tror den findes - bare fordi det ville være interessant at høre dit bud).
>Og nu når jeg lige kigger igennem kildekoden kan jeg se øæå'er, som burde være lavet til html entities vha htmlentitities() funktionen.
Undskyld mig meget, men hvorfor?? Så vidt jeg ved forstår de fleste browsere fint æ, ø og å, så jeg kan egentlig ikke se problemet? Så vidt jeg ved er det med at konvertere danske tegn til html entiteter en gammel skik, som vist ikke rigtigt bruges mere?
>Det er en detalje, men det er stadig noget der får kodningen til at virke lidt uproffesionel.
Hvis der ikke skal mere til, må du gerne kalde mig en uproffesionel koder. Det kan jeg godt tage på mig, specielt hvis det kan gøre andre glade
. Personligt er jeg lidt mere interesseret i at indholdet af sitet kan bruges til noget..
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster