Jeps, jeg ville også hellere have nogle totalt relevante reklamer, der lige præcis ramte os - og ved i hvad? Det tror jeg bestemt også at AdLink gerne ville
. Men er der ikke nogen af dem, jamen så viser de nogen fra hele deres netværk. Sådan vil det altid være. Jeg synes det er super hvis i klikker på reklamerne engang imellem, som fx Jokke beretter om. Jeg sagde det ikke for at være en sur idiot eller noget, nærmere som et rent fact
>Jeg har da overvejet at klikke på Støt udvikleren, men nu må vi se.. Hurtigere load-tider/bedre kodning af sitet ville nok motivere mig lidt mere.
Øhm. Umiddelbart er det sidste pænt arrogant sagt, imo. At Udvikleren.dk så derudover er det site jeg besøger, der loader hurtigst, er så en helt anden ting.
>Måske skulle man prøve selv at lave en version af kodningen som man er tilfreds med, og så donere den?
Det synes jeg bestemt du skal gøre! Det kan være at du også vil komme til den konklusion at et site på Udvikleren.dk's størrelse, ikke er SÅ legende let at gøre perfekt, som du lidt gør det til i din kommentar. Specielt ikke hvis man rent faktisk skal have et liv ved siden af, inkl. kæreste, skole og en masse andre IT projekter. Konstruktiv kritik kan jeg bruge til næste gang jeg vil lave sitet om - det du kommer med der synes jeg godt nok er et "cheap shot"
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster