UP?

Tags:    udvikleren.dk

Jeg skal lige høre hvordan det er med UP....

Jeg ved godt at man får UP for spørgsmål, artikler etc.

Men hvordan kan det være at jeg har en fornemmelse af at Up'ene hælder ind til mig lige for tiden?? Jeg får ca. 10 UP om dagen... Har det noget at gøre med at jeg har en afstemning på lige for tiden eller?? Jeg har ikke svaret på så mange tråde med point på det sidste....

Får man point efter tid på udvikleren ligesom på eksperten eller?

//Emilbp

Jeg har lige fået 10 point mere....

Ikk at jeg klager, men jeg syne sat det er lidt underligt...

//Emilbp

//Emilbp

Jeg kender ikke svaret, Jeg undre mig også over det!

he he

//Emilbp

Jeg kender ikke svaret, Jeg undre mig også over det!

he he

Får du også point?

Nu har jeg fået 10 point ekstra.....

//Emilbp

[Redigeret d. 11/07-04 17:59:07 af Emil Bjerglund Pedersen]

Du må endelig gerne dele lidt med mig, hvis du får lyst altså :)
Jeg vil slet ikke have noget imod at modtage lidt UP fra dig en gang om måneden hvis dit held fortsætter og du tilsidst kører træt i de mange UP :P

Hvorfor du modtager dem ved jeg ikke, men efter jeg havde haft en afstemning kørende var jeg lige så "fattig" som inden. Så enten er der kommet nye boller på suppen mht. til afstemningen eller måske er diverse CoAdmins ramt af Amors pile og deler rundhåndet ud til forskellige personer ?!

er det tilfældet så: SE MIG

// Kasper

By the way....

Når vi nu snakker om UP, hvordan kan det så være at Kasper (TSW) har så mange af dem?

Han har tjent 13000 på artikler og 2599 i eForum.... Hvordan kan det så være at han har 37275 point?!??!?!

Har du været så fræk at pille i databasen Kasper??? Det er jo unfair for os andre...

//Emilbp

Angående det med Kasper så tror jeg at det er nogle Up han har tjent for længe siden, før udvikleren sidst blev opdateret i f.eks de gamle forums (Phorums som de vist hed) og som ikke bliver vist nu... Det mener jeg ihvertfald...

Mener man får 10 point for at rate en artikel.

Hilsen Mathias

t