Reklamer

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej alle udviklere

Bare en lille kommentar...

Jeg synes at reklamerne her udv.dk er ved at tage overhånd...

kunne det ikke begrænse sig til bannere???

De sidste 2 dage er jeg blevet temlig pissed of rent udsagt af den der Inclub reklame... den dukker op på stort set hver eneste side.... Nogen der har nogen kommentarer dertil...

alt andet end popup vinduer...

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

[Redigeret d. 23/05-04 18:58:23 af Emil Bjerglund Pedersen]

Hej Kasper

Jeg kan godt se det fra din side, men jeg mener at det er webmasterens opgave at få siden til at tilpasse sig alle brugere og ikke brugerne der skal tilpasse sig siden. Det er måske svært at gøre noget ved, men der er tydeligvis mange der oplever det og bliver meget irriteret af det, så jeg synes det skulle overvejes at gøre noget.

For igen, det giver et meget negativt indtryk af siden når der kommer en reklame hver gang man loader en ny side!

Mobster
Interactive Systems - www.interactive.dk

Hej Jesper,

jeg accepterer alle cookies. min popupblocker bipper hver gang den blocker en popup, og når jeg besøger udv.dk bipper den konstant....

Mystisk. Jeg går ud fra at du bruger IE - har du været i Tools -> Internet Options -> Privacy -> Advanced? Her har jeg kryds i "Override automatic cookie handling", samt i Accept for både first og third-party cookies. Det forhindrer mig i at få tonsvis af popups :). Det er jo let for de fleste at regne ud at hvis ikke AdLink kan sætte en cookie, jamen så kan de heller ikke styre hvor mange popups en person får :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ja, ja og ja. alle cookies accepteres. Men da jeg nu har fået bopup blocker (faktisk pga udv.dk) gør det ikke så meget. Bortset fra at jeg ofte får en JavaScript fejl smidt i hovedet, som jeg tror har noget med reklamerne at gøre (ved det ikke med sikkerhed).

Ja, ja og ja. alle cookies accepteres. Men da jeg nu har fået bopup blocker (faktisk pga udv.dk) gør det ikke så meget. Bortset fra at jeg ofte får en JavaScript fejl smidt i hovedet, som jeg tror har noget med reklamerne at gøre (ved det ikke med sikkerhed).

Så må jeg nok melde pas :|. Jeg har gjort som jeg beskriver ovenover, og har ikke brug for en popup blocker :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Så må jeg nok melde pas :|. Jeg har gjort som jeg beskriver ovenover, og har ikke brug for en popup blocker :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Er det ikke lidt kedeligt at være den eneste, hvor det virker .... :)

Hvis jeg var den eneste, så ved jeg ikke lige om kedeligt ville være det rette ord for det :|. Jeg har dog anbefalet andre at ændre indstillingerne i IE som ovenstående, og de fleste af dem har jeg ikke hørt fra igen. Hvordan kan du konludere at jeg er den eneste det virker for, fordi det ikke virker hos dig? :|

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hvis jeg var den eneste, så ved jeg ikke lige om kedeligt ville være det rette ord for det :|. Jeg har dog anbefalet andre at ændre indstillingerne i IE som ovenstående, og de fleste af dem har jeg ikke hørt fra igen. Hvordan kan du konludere at jeg er den eneste det virker for, fordi det ikke virker hos dig? :|

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg har ændret indstillingerne som du bad mig om, men der kommer stadig et popup vindue hele tiden... Har du sat flueben ved "Tillad Cookies under Sessionen" ??

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Okay, sorry ...

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej Kasper

Jeg syns det er et emne der kommer op med jævne mellemrum, så der må være noget om snakken. Og igen vil jeg gerne pointere at siden ikke er lavet hensigtsmæssigt, hvis jeg skal indstille min browser til siden. Når man laver forskellige funktionaliteter på en side er det som regel god skik at lave det så det bare virker hos folk.

Jeg har også ændret indstillinger i explorer nu, selvom jeg har den indstilling at hvis der er noget på en side der ikke virker for mig, så er siden ikke værd at blive på. Vil nu gerne rose udvikleren for det er sku en fe' side, det er bare irriterende med alle de pop-ups jeg stadig får selvom jeg har fulgt dit råd.

Må jeg foreslå afstemning her på siden om hvor tit folk får pop-upreklamer. Hvis en stor del får lige så mange som nogle af os herinde gør ville jeg mene at der skulle laves om på nogle ting.

Mobster
Interactive Systems - www.interactive.dk

<< < 12 > >>
t