Er det ikke lidt kedeligt at være den eneste, hvor det virker ....
Hvis jeg var den eneste, så ved jeg ikke lige om kedeligt ville være det rette ord for det . Jeg har dog anbefalet andre at ændre indstillingerne i IE som ovenstående, og de fleste af dem har jeg ikke hørt fra igen. Hvordan kan du konludere at jeg er den eneste det virker for, fordi det ikke virker hos dig?
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster
Hej Kasper
Jeg syns det er et emne der kommer op med jævne mellemrum, så der må være noget om snakken. Og igen vil jeg gerne pointere at siden ikke er lavet hensigtsmæssigt, hvis jeg skal indstille min browser til siden. Når man laver forskellige funktionaliteter på en side er det som regel god skik at lave det så det bare virker hos folk.
Jeg har også ændret indstillinger i explorer nu, selvom jeg har den indstilling at hvis der er noget på en side der ikke virker for mig, så er siden ikke værd at blive på. Vil nu gerne rose udvikleren for det er sku en fe' side, det er bare irriterende med alle de pop-ups jeg stadig får selvom jeg har fulgt dit råd.
Må jeg foreslå afstemning her på siden om hvor tit folk får pop-upreklamer. Hvis en stor del får lige så mange som nogle af os herinde gør ville jeg mene at der skulle laves om på nogle ting.
Mobster
Interactive Systems - www.interactive.dk