Lidt ris og ros til udvikleren.dk

Tags:    udvikleren.dk

Hej.

Jeg er rimelig ny her på udvikleren.dk... Jeg synes det er et kanon initiativ at lave et sted hvor programmører og lign kan mødes og diskutere diverse ting. MEN...
Da jeg kiggede teknologier igennem, faldt jeg hurtigt over Linux/Unix. Det er da meget fint den er der, men der sker ligesom ikk så meget derinde... Lagde mærke til at der ingen redaktør er dertil. så tænkte jeg, at jeg måske lige kunne tage det til indtil en bedre kom forbi og gerne ville have det, men linket til at søge som redaktør virkede ikk. Vi har oss for lidt artikler til Linux. Så i en tidligere tråd fra 03 at en havde prøvet at skrive nogle, men at de aldrig var blevet godkendt. Jeg vil hellere end gerne skrive nogle artikler dertil, det er ikk det...

Og en anden ting: nu hvor jeg kigger ude på teknologier, hvorfor er der så ingen teknologier som beskæftiger sig med funktionel programmering...? Spurgte til det inde på IRC-channel'en, og modtog en del kritik for dette spørgsmål. Det forstod jeg dog ikk.. Men vil da mene, at hvis Java og PHP kan få deres egne, burde "Functional programming" da oss lige være til at klemme ind...

Jeg sidder inde på irc-channel'en hvis der er nogen form for kritik til denne tråd (hvilket der sikkert er med mit forslag til funk. prog.)...

mads-

Og en anden ting: nu hvor jeg kigger ude på teknologier, hvorfor er der så ingen teknologier som beskæftiger sig med funktionel programmering...? Spurgte til det inde på IRC-channel'en, og modtog en del kritik for dette spørgsmål. Det forstod jeg dog ikk.. Men vil da mene, at hvis Java og PHP kan få deres egne, burde "Functional programming" da oss lige være til at klemme ind...

hvad mener du med "Functional programming"?

Hejsa

At du modtog en masse kritik for at komme med gode forslag til forbedring af portalen synes jeg forekommer en smule underligt og arrogant - og jeg håber da ikke at det er den tone man ønsker at ligge for dagen herinde.

Med hensyn til "Functional Programming", så mener jeg da bestemt at der skal være plads til nye kategorier, hvis der er et publikum til dem. Men du må nok uddybe hvad du mener med "Functional Programming" ??

Mvh. Thomas Lykke Petersen

t