irriterende bug i artikel systemet

Tags:    udvikleren.dk

Jeg har lige skrevet en artikel og der oplevede jeg en lidt irriterende bug i artikel systemet. Når jeg koder er jeg glad for at bruge variablen i, den bruger jeg næsten altid i mne løkker (det vil sige at der kommer til at stå mange steder i min kode), så det bliver til mange i'er i min kode. Men når jeg så laver en stump kode i en artikel tror den (selv om jeg har inkapslet min kode i 'pre' tags at der skal være kursiv efter dette i i skarpen parenteser.... det er lidt frustrerende at skulle en replace ved alle i min kode, jeg ved reelt ikke om min kode har taget skade af denne replace..... Måske ville løsningen være at den ikke erstattede i preformatteret tekst...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hmm, grunden til kursiv i ovenstående er egentligt det der er problemet.... pudsigt ikke, de gange jeg refererer til noget mener jeg 'skarp parantes (alt Gr +8)' i ' skarp parantes (alt Gr +9)'

Håber det giver mening

Hø... hø nu har jeg lavet FUBAR i alle de indlæg der kommer efter mit indlæg fordi jeg ikke har afsluttet mit kursiv tag... tag den..... :-)

[Redigeret d. 30/04-04 11:32:28 af Brian Hvarregaard]

Hej Brian,

Det er helt klart et problem, og det er også en af de ting jeg vil tage et kig på næste gang jeg reviderer sitet. En ting er det i artikelsystemet, men det er også her på forums, og det fortsætter i andres indlæg (hvilket ikke var et problem før, da jeg brugte tables til opbygningen af en tråd). Jeg lover at kigge på det så snart jeg har lidt mere tid :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

For bare lige at stoppe kursiven

// Kasper

[Redigeret d. 30/04-04 23:04:51 af KasperTech]

t