reklamer i posts

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Er jeg den eneste der er irriteret over de nye reklamer i posts?
Siderne bliver længere og det ser ikke pænt ud!

Windows er verdens beste trojan!

[Redigeret d. 02/03-04 15:47:03 af Jonas (Decko)]

Har kun norton anti-virus

Nu ved jeg ikke om andre anti-virus programmer har

men

Kerio Personal Firewall har også.

mvh.
Thomas Christensen

-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Hey gutter,

Jeg beklager det nye reklame tiltag, men som nogen af jer sikkert ved, er branchen for bannerreklamer jo lidt presset for tiden :). AdLink vil gerne prøve nogle nye ting af, og bruger bl.a. Udvikleren.dk til det. Ja, det er irriterende med en ekstra reklame, men hvad nu hvis det fx kunne skære ned/fjerne popups? Jeg siger ikke at det er det der nødvendigvis vil ske, men naturligvis er der ingen der har lyst til at genere sine brugere! Jeg vil meget nødigt genere jer, og AdLink vil meget nødigt genere mig og dermed jer. Det nye banner bliver testet et stykke tid, og vil så muligvis blive fjernet igen. Håber det er til at leve med :)

Nogen af jer var dog inde på noget af det rigtige! At klikke på bannerne KAN gøre en forskel. Der ER en grund til at de hele tiden skal variere i størrelse, position osv: For at få jeres opmærksomhed. At bruge programmer til at få dem fjernet holder ikke i det lange løb, men et klik engang imellem gør til gengæld! Jeg kan desværre ikke, som det er nu, lave et system hvor et klik fx giver en bannerfri dag eller lignende, men det er muligt at jeg kan gøre det en dag. Indtil da hjælper det virkeligt hvis i klikker engang imellem! Det koster jer intet, og med lidt held, og hvis nok gider at gøre det, kan det betyde at vi kan få reduceret mængden af reklamer. Jeg håber at i har lyst til at samarbejde - de penge Udvikleren.dk får ind vil i sidste ende også gavne jer, når der fx skal bruges penge til konkurrencer eller lignende sjove ting :)

Lad os endelig få en debat i gang. Håber i har nogle kommentarer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg har nu intet mod pop-up'erne endnu. De kommer næsten aldrig hos mig! Har fået 1 eller 2 den sidste måneds tid!
Så hellere have reklamer når man skriver posten men så er der jo på den anden side ikke så mange der ser det!

tænk engang, jeg har ikke engang opdaget reklamerne i foraene før nu!
De generer mig ikke, og jeg vil 100 gange hellere have dem der, fremfor en eller anden dum popup.
Det hænder da også i ny og næ at jeg klikker på reklamerne, men det kræver, at jeg finder indholdet af reklamen interessant
(p.t. har jeg en "alt om kost reklame i min højre side, og den er jeg altså fløjtende ligeglad med, hvilket jeg da også tror de fleste herinde er)

Syns heller ikke reklamerne i posts er irriterende!
MEN her forleden læste jeg kommentarer til en nyhed på forsiden, og der var surftown reklamen i venstre side af tabellen midt i teksten
//n00b ?? Mig !?! Ja sq!

egentlig irriterer de ikke.
udvikleren.dk skal jo også tjene lidt på en eller anden måde...

<< < 12 > >>
t