Ang. artikler og den lange ventetid

Tags:    udvikleren.dk

Jeg tilføjede sin tid en artikel den 27-08-03 22:18. Siden da har jeg ikke modtaget nogen form for respons på denne artikel. Det er ikke et spørgsmål om at jeg vil have artiklen accepteret, men det mindste man kan forlange, er vel lidt respons? Jeg synes ikke ligefrem den lange ventetid opfordrer en til at forsøge sig ud i flere artikel-skriverier.

Det kan da ikke passe at man skal vente over et halvt år, eller det kan det måske?

mvh. Jesper Sørensen

Jeg tilføjede sin tid en artikel den 27-08-03 22:18. Siden da har jeg ikke modtaget nogen form for respons på denne artikel. Det er ikke et spørgsmål om at jeg vil have artiklen accepteret, men det mindste man kan forlange, er vel lidt respons? Jeg synes ikke ligefrem den lange ventetid opfordrer en til at forsøge sig ud i flere artikel-skriverier.

Det kan da ikke passe at man skal vente over et halvt år, eller det kan det måske?

mvh. Jesper Sørensen

Din artikel må vøre blevet afvist, om end, ihvertfald hvis den ikke er kommet op her på sitet.

Det er normalt, at få respons inden for 2-3 uger, nogle artikler tager lidt længere tid.

Man modtager en postmeddellelse her på udvikleren, hvis ens artikel bliver afvist.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Den blev også afvist en gang, men så rettede jeg i den og sendte den til godkendelse igen. Det lader til at jeres system ikke virker optimalt på det punkt.

...Og jeg kan ikke indsende den som en ny artikel da jeg ikke kan redigere i artiklen sålænge den afventer godkendelse.

Den blev også afvist en gang, men så rettede jeg i den og sendte den til godkendelse igen. Det lader til at jeres system ikke virker optimalt på det punkt.

Det holder jeg også på at systemet ikke optimalt på det punkt.
Jeg har oplevet noget der ligner dog, ikke så lang tid endnu.

mvh.
Thomas Christensen

-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

t