Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Feature Request: Bogmærker
Tags:
udvikleren.dk
Bruger #123
@ 06.02.04 15:10
278
Jeg sad lige og kom til at tænke på at en af de (få) ting der mangler her, er bogmærker. Jeg tror det ville være ret praktisk vist det var muligt at oprette bogmærker her på sitet.
Hvis man nu falder over en artikel og man tænker "AHA! Det er bare sagen!", men tre måneder efter når man skal bruge det, så kan man ikke finde artiklen.
Eller ditto tråd.
Hvad siger I?
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk
Bruger #2959
@ 06.02.04 15:35
429
Der er jo lavet en til Forummet.. Du kan vælge at følge med i tråd, og så kan du altid finde det frem under linket Udvalgte Tråde
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959
Bruger #3530
@ 06.02.04 16:07
157
Ellers vil jeg introducere dig til den smarte funktion kaldet fortrukne. Jeg synes det er smart at KasperTSW har lavet udvalgte tråde til fora'erne men at lave det til alt muligt andet vil jeg ikke forlange. Brug hellere Foretrukne, det er lige så nemt!
// Kasper
»
http://kaspertech.dk
Bruger #123
@ 06.02.04 21:01
278
I har til dels ret begge to, men det er ikke helt nogen af delene jeg efterspørger.
For det første siger Udvalgte tråde til, når der er nye indlæg. Det er ikke tilfældet ved et bogmærke. Det jeg er ude efter ved en bogmærke funktion er bare en mulighed for at gemme et link til f.eks. en artikel eller en forum tråd fordi der er et guldkorn, ikke fordi jeg ønsker at følge med i en evt. diskussion.
For det andet mener jeg ikke at det er optimalt at anvende fortrukne emner som bogmærker. Hvis du ikke er hjemme ved din egen computer, hjælper dine fortrukne dig f.eks. ikke ret meget.
En bogmærke funktion ville være uhyggelig simpel at lave, men det er selvfølgelig fuldstændig op til Kasper om det er noget han vil implementerer.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler