Pop-up ads!!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hejsa,

Normalt er jeg ikke den der brokker mig.
Jeg vil så altså lige påpege at i dag (9.12.2003 kl. 9.53) fik jeg 7 (Siger og skriver SYV) pop-up ads inden for 5 minutter, uden nogen nævneværdig aktivitet.

Der er simpelthen for meget. Jeg har intet imod en enkelt pop-up i ny og næ. Jeg kan sagtens acceptere banner-reklamerne, men pop-ups i DET omfang er for meget.

Iøvrigt vil jeg foreslå nogle flere banner reklamer, hvis vi til gengæld kan slippe for pop-ups.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

aha Peter(noget)... Hvis det hele er så godt, så klik dog på alle reklamerne en million gange hver dag. Det gør jo, at pop-upsne måske forsvinder, og du kan dermed hjælpe kasper med at tjene de penge som du så gerne vil have han får...
Så brokker vi andre os ikke, og jeg er sikker på at kasper også bliver glad for det i længden du... så... chop chop...

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Ok Jimmi Noget, nu sagde jeg så ikke, at jeg synes pop-up reklamerne er gode, men det holder jeg for mig selv. Der er ingen grund til at starte en diskussion op, som allerede har været oppe flere gange.

Men ellers så er du vel en slags gud?

Hilsen Peter aka xtens
peter@xtens.dk
------------------------
Hvis man blander vand og salt, så bliver det til ILD!

Det vil jeg da ikke benægte ;)

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Hey gutter...

Lige et opfølgende svar:

For det første: Peter (Xtens) har ret - Udvikleren.dk er baseret på reklameindtægter og folks gode vilje. Desværre er begge dele nødvendige, og derfor kan det altså godt anbefales at i klikker på et banner i ny og næ. Der er altså en grund til at der konstant kommer nye måder at vise banners på (fx popups og mange andre), og det er fordi at nogen folk nærmest ser det som et princip ikke at klikke på en bannerreklame. Det er lidt synd, for det kan næsten kun ende med et lidt kedeligt resultat: Enten giver sitet, fx Udvikleren.dk, op og lukker og slukker, eller også indføres der nye og irriterede måder at vise bannere på, for at skabe en realistisk indtjening. Jeg kan derfor kun opfordre til at i klikker på de banners engang imellem. Det der kommer Udvikleren.dk til gode, kommer som regel også jer til gode. Det gør det altså lettere for os fx at lave julekonkurrencer samt andre sjove ting, hvis der er nogle penge at bruge af.

Jeg synes personligt at ideen om et reklamefrit site, mod en lille betaling pr. måned eller pr. år eller lignende, krydret med en bunke ekstra fordele, er en spændende ide, men jeg tvivler bare på at interessen er der?

Derudover har jeg allerede fået svar fra Thomas (AdLink): Han beder jer om at dokumentere de tilfælde hvor det går lidt amok med popups/popunders. Der kan være små bugs i deres system, der gør at vi engang får for mange popups, men som han selv siger, kan de ikke rigtigt rette det uden at de får af vide når det går galt :). Han beder om at i noterer og tager screenshots, når det går galt. Det kan i maile til mig, så skal jeg nok sende det videre. Håber det er en ok løsning for jer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Personligt ville jeg gerne give penge (fx dankortbetaling) for at slippe reklamer, men jeg er nok også et enestående tilfælde - og så er jeg nok en af dem, der bruger sitet mest. Man kunne gøre sådan, at man kunne betale og slippe for reklamer - er det en løsning?

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Hej Mikl...

>Personligt ville jeg gerne give penge (fx dankortbetaling) for at slippe reklamer, men jeg er nok også et enestående tilfælde - og så er jeg nok en af dem, der bruger sitet mest.

Det ville jeg nok også, og så selvfølgelig for at støtte sitet. Jeg indrømmer dog også gerne at jeg næppe ville gøre det med ret mange sites, dvs. det ville være et enkelt eller to af de sites jeg brugte allermest, der kunne få denne særbehandling :). Jeg ved ikke lige hvor mange af brugerne der i grunden har Udvikleren.dk som deres favorit-number-one-goto-site :)

>Man kunne gøre sådan, at man kunne betale og slippe for reklamer - er det en løsning?

Det kunne man sagtens. Det kræver dog nok en rimeligt stor tilslutning, hvis der skal være en ide i det. Jeg må indrømme at jeg ikke tror at den er der, i hvert fald ikke endnu. Jeg mener dog at det er en spændende forretningsmodel.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Nej, en spændende forretningsmodel er det, vi en dag får, hvor man skal betale for alle de sites man IKKE bruger! :D

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Nej, en spændende forretningsmodel er det, vi en dag får, hvor man skal betale for alle de sites man IKKE bruger! :D

Øv vi får travlt med at kører bots der skal rundt på forskellige 100.000 websteder 10.000 gange om dagen ;)

--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Jeg har lige åbnet den her tråd vha. IRC kanalen, #udvikleren.dk, og nu har jeg to pop ups...

Den forretnings model hvor man betaler for at slipper for at se reklamer bruges adskillige steder, fx. www.eksperten.dk, i form af "Exp Pro" (ca)... Så helt ny er den ikke :p

mvh gustav olsen

>Den forretnings model hvor man betaler for at slipper for at se reklamer bruges adskillige steder, fx. www.eksperten.dk, i form af "Exp Pro" (ca)... Så helt ny er den ikke :p

Jeg tror heller ikke at der er nogen der har påstået at den er ny? :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg ville være glad hvis man kunne få flere bannere i stedet for popups. Jeg har intet imod bannere, og klikker da også en gang i mellem på dem. Der imod irriterer popups mig meget, og jeg kunne aldrig finde på at klikke på et. Jeg kan heller ikke se den gode reklame i at irritere sine potentielle kunder... Det behøver ikke nødvendigvis at være bannere. Også de såkaldte rullegardiner er bedre efter min mening, hvis det er det der skal til. Bare de holder sig inden for vinduet!!!

Det vil også være en klar forbedrig hvis reklamerne kom op foran siden i stedet for at skjules bagved.

Den reklame der er mest aggresiv er en grøn/grå popup i øverste højre hjørne af skærmen (ved ikke hvem den er for) Den komme et par 100 gange om dagen. Tilgengæld er den den eneste der kommer foran vinduet.

Dem, der ruller ned er et produkt af folks irritation over pop-ups imo.

mikl-dk | mikl@mikl.dk

<< < 123 > >>
t