Hey gutter...
Lige et opfølgende svar:
For det første: Peter (Xtens) har ret - Udvikleren.dk er baseret på reklameindtægter og folks gode vilje. Desværre er begge dele nødvendige, og derfor kan det altså godt anbefales at i klikker på et banner i ny og næ. Der er altså en grund til at der konstant kommer nye måder at vise banners på (fx popups og mange andre), og det er fordi at nogen folk nærmest ser det som et princip ikke at klikke på en bannerreklame. Det er lidt synd, for det kan næsten kun ende med et lidt kedeligt resultat: Enten giver sitet, fx Udvikleren.dk, op og lukker og slukker, eller også indføres der nye og irriterede måder at vise bannere på, for at skabe en realistisk indtjening. Jeg kan derfor kun opfordre til at i klikker på de banners engang imellem. Det der kommer Udvikleren.dk til gode, kommer som regel også jer til gode. Det gør det altså lettere for os fx at lave julekonkurrencer samt andre sjove ting, hvis der er nogle penge at bruge af.
Jeg synes personligt at ideen om et reklamefrit site, mod en lille betaling pr. måned eller pr. år eller lignende, krydret med en bunke ekstra fordele, er en spændende ide, men jeg tvivler bare på at interessen er der?
Derudover har jeg allerede fået svar fra Thomas (AdLink): Han beder jer om at dokumentere de tilfælde hvor det går lidt amok med popups/popunders. Der kan være små bugs i deres system, der gør at vi engang får for mange popups, men som han selv siger, kan de ikke rigtigt rette det uden at de får af vide når det går galt
. Han beder om at i noterer og tager screenshots, når det går galt. Det kan i maile til mig, så skal jeg nok sende det videre. Håber det er en ok løsning for jer
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster