Pop-up ads!!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hejsa,

Normalt er jeg ikke den der brokker mig.
Jeg vil så altså lige påpege at i dag (9.12.2003 kl. 9.53) fik jeg 7 (Siger og skriver SYV) pop-up ads inden for 5 minutter, uden nogen nævneværdig aktivitet.

Der er simpelthen for meget. Jeg har intet imod en enkelt pop-up i ny og næ. Jeg kan sagtens acceptere banner-reklamerne, men pop-ups i DET omfang er for meget.

Iøvrigt vil jeg foreslå nogle flere banner reklamer, hvis vi til gengæld kan slippe for pop-ups.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Det har nok været bad-luck - ala blive ramt af lynet... Nogle gange har jeg også oplevet mange, og til andre tider nærmest ingen - så det svinger sådan frem og tilbage med antallet grundet selskabets algoritme eller andre ukendte faktorer...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Jeg bliver også ramt af en strøm af pop-ups. Bare ved at gå ind på udvikleren, og trykke på dette link fik jeg to. Og det er ikke unormalt at jeg også får 5-7 stykker i løbet af et par links.

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Jeg er alt for enig, det er for mange pop-ups... Selvom jeg syns det er dårlig stil og giver en side 'bad respect' kan jeg godt klare en enkelt en i ny og næ. Men jeg lagde også mærke til at jeg fik 2 nye pop-ups ved bare at gå ind på denne tråd, og det var oven i købet den samme reklame!

Jeg mener også det mest hensigtsmæssige er at skrue ned for pop-ups og så måske indsætte et enkelt banner mere!

Well, bare mine tanker...

Mobster
www.creationzonet.net

Jeg syntes også at pop ups er irriterende men jeg har downloadet en popup stopper. den lukker så også link der åbner i andre vinduer men hvis jeg holder a nede når jeg trykker på et link. Så er jeg sikker på den åbner og det blev en vane efter et par dage så jeg vil andbefale en pupop stopper

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hejsa,

Normalt er jeg ikke den der brokker mig.
Jeg vil så altså lige påpege at i dag (9.12.2003 kl. 9.53) fik jeg 7 (Siger og skriver SYV) pop-up ads inden for 5 minutter, uden nogen nævneværdig aktivitet.

Der er simpelthen for meget. Jeg har intet imod en enkelt pop-up i ny og næ. Jeg kan sagtens acceptere banner-reklamerne, men pop-ups i DET omfang er for meget.

Iøvrigt vil jeg foreslå nogle flere banner reklamer, hvis vi til gengæld kan slippe for pop-ups.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Helt enig!

Jeg sidder pt. med 9 pop-ups og har måske kigget på 10-12 forskellige indlæg......

Det må klart være en fejl at alle disse pop-ups kommer hele tiden.
Hvis ikke så er det en skam da det pt. vil få mig til at benytte udvikleren en hel del mindre da jeg ikke har tænkt mig at bruge halvdelen af tiden med at lukke popup vinduer.

/Michael.

Godt!

Hvis I har så meget imod de pop-ups her på siden, kunne I jo lade være med at besøge den.. Men tror gerne Kasper ville tage imod betaling fra jer, og så fjerne de reklamer - men indtil da, så synes jer I skal holde disse meninger for jer selv. Kasper kender godt problemet, men sådan en side her, koster altså penge og MEGET tid, så jeg kan godt forstå, han sætter reklamer ind, selvom jeg ikke tror det giver ham noget overskud alligevel.

Hilsen Peter aka xtens
peter@xtens.dk
------------------------
Hvis man blander vand og salt, så bliver det til ILD!

Synes også det er et problem me alle e popups men som Xtens skriver så er et jo for at hole sitet kørene...

Jeg vil anbefale alle der vil af med popupsne at hente en popup blocker, der er en udemærket med zonealarm 4.

Den fjerner også banneret i toppen og i højreside...

---------------------------
Martin Dybdal (Dybber)

aha Peter(noget)... Hvis det hele er så godt, så klik dog på alle reklamerne en million gange hver dag. Det gør jo, at pop-upsne måske forsvinder, og du kan dermed hjælpe kasper med at tjene de penge som du så gerne vil have han får...
Så brokker vi andre os ikke, og jeg er sikker på at kasper også bliver glad for det i længden du... så... chop chop...

Hilsen Jimmi Westeberg

Hey alle...

Det er ikke meningen at der skal komme så mange popups i træk. Jeg har selv oplevet det nogle enkelte gange, men det er bestemt ikke noget der sker hele tiden. AdLink lover (da det heller ikke kan betale sig for dem at smide 20 popups efter hver besøgende konstant) at der er et minimum af popups, ala 2-3 stykker om ugen. Jeg har dog på fornemmelsen at deres system nogen gange fejler en smule. Man skal selvfølgelig huske at cookies skal accepteres, ellers kan de ikke kontrollere mængden af popups pr bruger. Derudover vil jeg vidersende denne tråd til Thomas fra AdLink, og lige høre hvad han har at sige til den store mængde popups i har oplevet.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

aha Peter(noget)... Hvis det hele er så godt, så klik dog på alle reklamerne en million gange hver dag. Det gør jo, at pop-upsne måske forsvinder, og du kan dermed hjælpe kasper med at tjene de penge som du så gerne vil have han får...
Så brokker vi andre os ikke, og jeg er sikker på at kasper også bliver glad for det i længden du... så... chop chop...

Hilsen Jimmi Westeberg

Ok Jimmi Noget, nu sagde jeg så ikke, at jeg synes pop-up reklamerne er gode, men det holder jeg for mig selv. Der er ingen grund til at starte en diskussion op, som allerede har været oppe flere gange.

Men ellers så er du vel en slags gud?

Hilsen Peter aka xtens
peter@xtens.dk
------------------------
Hvis man blander vand og salt, så bliver det til ILD!

<< < 123 > >>
t