SynEdit!

Tags:    delphi

Jeg har hentet SynEdit-pakken ned. Jeg kan bare ikke få det f**king l*rt til at installere. Den mener en fil i stil StrConst(et eller andet).dcu eller .pas ikke kan findes. Det pisser mig faktisk temmelig meget på at ting ikke bare kan fungere, der skal evig altid være problemer når man har hentet noget der kan glæde en, så skal der altid være et eller andet bræk-snot sandkage i vejen. ØV! Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg installere denne pakke (/helst nogen som har været ude for samme problem). Jeg bruger Delphi 6-versionen af .dpk filerne! Der er åbenbart en forskel!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har også haft samme problem, men jeg fandt ud af det.. til sidst.
Først skal pakken selføljelig udpakkes og så går vi ellers igang med at installere.

Du starter delphi, så vælger Component fra menuen og derefter Install component, hvorefter en boks popper frem. Her vælger du:
Unit name: ..\\SynEdit1.03\\Source\\SynEditStrConst.pas
Package file name: ..\\SynEdit1.03\\Packages\\SynEdit_D5.dpk (hvis det er delphi5, ved ikke med 6'eren)
Så trykker du Ok og lidt efter popper en meddelse op om at alle componenterne er installeret =)[Redigeret d. 01/04-02 18:04:14 af ZippeR]



Jeg har hentet SynEdit-pakken ned. Jeg kan bare ikke få det f**king l*rt til at installere. Den mener en fil i stil StrConst(et eller andet).dcu eller .pas ikke kan findes. Det pisser mig faktisk temmelig meget på at ting ikke bare kan fungere, der skal evig altid være problemer når man har hentet noget der kan glæde en, så skal der altid være et eller andet bræk-snot sandkage i vejen. ØV! Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg installere denne pakke (/helst nogen som har været ude for samme problem). Jeg bruger Delphi 6-versionen af .dpk filerne! Der er åbenbart en forskel!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤


hej med dig jeg har faktisk haft det samme promblem noget rigtigt L*ORT men jeg unwiset det og enstallerede det igen så virkede mit...... men prøv lige at kígge i mapperne om der skulle ligge en update fil der de pleger at virke......



User
Bruger #635 @ 08.04.02 18:28
jeg sad her forleden og installerede den .. men den version jeg hentede (den nyeste ) manglede der nogle .res filer. der var kun en .res fil til Kylex udgaven. så jeg kopierede den fra kylex og renamede den til det navn som d6 pakkeb havde og bagefter virkede mit perfekt.. men jeg havde også en d6 + en anden d6 fil der heder noget med beta eller noget kan ikke huske det helt..

Humans are slow, inaccurate, and brilliant. Computers are fast, acurrate, and dumb. Together they are unbeatable



t