Flash bannerne på Udvikleren

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa,

Kan der ikke gøres noget ved flash bannerne i toppen af siden...

Det er specielt bannerne fra firstdirect.com, som går mig på nerverne. Meget kan jeg tolerere med ikke bannere med lyd!

Hej Erik...

>Kan der ikke gøres noget ved flash bannerne i toppen af siden...

Flash bannere generelt kan jeg ikke gøre så meget ved. Det er en del af min aftale med AdLink, og i de fleste tilfælde synes jeg nu ikke at de er så slemme :)

>Det er specielt bannerne fra firstdirect.com, som går mig på nerverne. Meget kan jeg tolerere med ikke bannere med lyd!

Der kan jeg så til gengæld kun være enig med dig. Jeg har kun set det banner en enkelt gang i dag, og forstår ikke lige hvad det laver her på sitet. Ser jeg det igen, snakker jeg lige med AdLink om det :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Når man ser det kan man evt. højreklikke, og stoppe det ved at fjerne fluebenet ud for play - så skulle lydene gerne stoppe midlertidigt - meget midlertidigt :( men hvis man fx læser en artikel er det en ok metode.

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Hej Erik...

>Kan der ikke gøres noget ved flash bannerne i toppen af siden...

Flash bannere generelt kan jeg ikke gøre så meget ved. Det er en del af min aftale med AdLink, og i de fleste tilfælde synes jeg nu ikke at de er så slemme :)

>Det er specielt bannerne fra firstdirect.com, som går mig på nerverne. Meget kan jeg tolerere med ikke bannere med lyd!

Der kan jeg så til gengæld kun være enig med dig. Jeg har kun set det banner en enkelt gang i dag, og forstår ikke lige hvad det laver her på sitet. Ser jeg det igen, snakker jeg lige med AdLink om det :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

OK... det er var nu heller ikke bannerne som var problemet... det var lyden...

t