Udvikleren.dk ødelagt for Mozilla

Tags:    udvikleren.dk

Hej. Jeg bruger Mozilla Firebird 0.7 browseren, og i eftermiddags virkede udvikleren.dk - men nu står tingene meget, meget mystisk. Menuer vandret i toppen, delvist gemt bag et banner, trådene kan ikke finde ud af at resize sig selv så der mindst er plads til ens billede, og så videre. Jeg har altid været meget glad for Udvikleren.dk - men jeg hader at skulle bruge IE, og det har indtil nu ikke været nødvendigt. Jeg håber virkelig, at I omdesigner hjemmesiden til også at virke i Mozilla - vi er vel alle enige om, at en udvikler side ikke bør være afhængig af Microsoft teknologi...

Mvh Carsten / Lilac Soul.

Hej. Jeg bruger Mozilla Firebird 0.7 browseren, og i eftermiddags virkede udvikleren.dk - men nu står tingene meget, meget mystisk. Menuer vandret i toppen, delvist gemt bag et banner, trådene kan ikke finde ud af at resize sig selv så der mindst er plads til ens billede, og så videre. Jeg har altid været meget glad for Udvikleren.dk - men jeg hader at skulle bruge IE, og det har indtil nu ikke været nødvendigt. Jeg håber virkelig, at I omdesigner hjemmesiden til også at virke i Mozilla - vi er vel alle enige om, at en udvikler side ikke bør være afhængig af Microsoft teknologi...

Internet Explorer er ikke en teknolog :)

Jeg ved at Kasper netop nu arbejder meget intens med at få det hele til at virke perfekt.

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/

Internet Explorer er ikke en teknolog :)

Jeg ved at Kasper netop nu arbejder meget intens med at få det hele til at virke perfekt.

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/

He he, okay, ikke en teknologi, men I forstår nok hvad jeg mener alligevel :)

Lyder godt at han arbejder på det. Jeg ville også bare sige det, hvis det nu var noget, man ikke var klar over.

Internet Explorer er ikke en teknologi :)

Spørgsmål om definition. Rendering engine'en i IE kan godt klassificeres som teknologi.
---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Jeg har selv haft det problem, men fandt sjovt nok frem til at det ikke var et spørgsmål om man brugte IE eller Mozilla, men et spørgsmål om man gik ind på udvikleren.dk eller www.udvikleren.dk, i hvert fald så siden skrækkelig ud i begge browsere når man skrev www foran og udemærket ud når man undlod det

[Update]
Ja, det viste sig bare at være noget rod som lå i cashen :-) men designet blev da både anderledes og utroligt grimt, jeg har aldrig været udsat for at cachen havde den effekt!

[Redigeret d. 26/11-03 23:12:25 af Poul Sander]

Jeg har selv haft det problem, men fandt sjovt nok frem til at det ikke var et spørgsmål om man brugte IE eller Mozilla, men et spørgsmål om man gik ind på udvikleren.dk eller www.udvikleren.dk, i hvert fald så siden skrækkelig ud i begge browsere når man skrev www foran og udemærket ud når man undlod det

næ, tror ikke det har noget med www at gøre, snarere at siden blev opdateret mellem du besøgte www.udvikleren.dk og udvikleren.dk

[Redigeret d. 26/11-03 15:32:38 af Jesper Kristensen]

Nå, men jeg fandt ud af hvad det store problem var - ikke udviklerens skyld, bare Mozilla Firebird der var lidt mærkelig. Der er stadig skønhedsfejl på siden, men ikke noget ubærligt.

t