List over DL.....

Tags:    delphi

User
Bruger #953 @ 24.03.02 20:11
Vil gerne prøve at lave et prog i Delphi........Den skal være en prog hvor man kan skrive en ting man senere hen vil downloade......så man har styr på hvad man skal/gerne vil downloade.......
Der skal være et edit felt hvor man kan skrive man man vil downloade....når man så trykker på en knap skal det man har skrevet tilføjes til en listbox (tror det er det komponet man skal bruge;-))....og en knap t at slette den ting man har skrevet man vil downloade.......

Der skal også være en gem/åbn knap der gør at man kan gemme den liste man har skrevet over flere forskellige downloads


ved godt man bare kunne bruge notepad t at skrive sine ting ned på meeeeen det er for at lære jeg vil lave det her.......;-)

jeg har lavet en form over hvordan progget skal c ud....se den her: http://www.friserverplads.dk/mathiasks/T2DL.JPG

Nu mangler jeg bare koden til de forskellige buttons så de gør det jeg vil have dem til...........no'en der kan hjælpe ???? (gerne med lidt forklaring af koden ;-))........


Håber i kan hjælpe !

Mathias



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #635 @ 24.03.02 20:17
Humans are slow, inaccurate, and brilliant. Computers are fast, acurrate, and dumb. Together they are unbeatable

hvorfor helvede ikke bare bruge en database forbindelse ??

Så skal du ikke til atlave et komponent aller hvad du nu var du snakkede om :) så kan du jo bare gemme og loade forskellige tabeller i databasen ??

det ville jeg da mene var 100* næmmere



User
Bruger #635 @ 24.03.02 20:18
btw så smutter jeg på ferie så jeg kan ikke hjælpe dig med det database forbindelse .. men de kan de andre nok :)

/me heading for spain :) hehe



jeg vil gerne hjælpe dig... men jeg vil ikke skrive det hele for dig...
;-) btw. så lav et andet design... skin det evt.



t