Ønsker til forum navigation

Tags:    udvikleren.dk

Hej Kasper,

Jeg sidder lige og kommer på nogle ønsker til "forum navigation".
1. Kollaps grupperne i det enkelte forum så der kun er 10-20 (evt. indstillinger i kontrolcenter) synlige poster i hver gruppe (altså spørgsmål, diskussioner, lukkede tråde). Evt. noget paging for hver enkelt tabel.
2. Det burde være muligt at alle posterne i en enkelt tråd kan kollapses, så man ikke sidder med en side der er adskillige tusinde linier lang. Det er især et problem i de tråde med mange poster, hvor folk ikke kan finde ud af quote korrekt.

Det var sådan lige hvad jeg sad og kom i tanke om. Jeg vender tilbage hvis jeg kommer på mere.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Hey Thomas...

>1. Kollaps grupperne i det enkelte forum så der kun er 10-20 (evt. indstillinger i kontrolcenter) synlige poster i hver gruppe (altså spørgsmål, diskussioner, lukkede tråde). Evt. noget paging for hver enkelt tabel.

Som det er nu, er det kun tråde hvor der er uddelt point, men endnu ikke fundet en vinder, der vises over 10 af pr. default. De andre tråde er begrænset til 10, med mindre man vælger at vise dem alle. I den perfekte verden huskede folk at lukke deres tråde, og så ville der ikke være det store problem. I den knap så perfekte verden fik co-admins og jeg lukket trådene for folk, og det ville stadig ikke være det store problem. Som det er nu kan jeg dog godt se at det er lidt irriterernde - vi skal nok prøve at få gjort noget ved det :)

>2. Det burde være muligt at alle posterne i en enkelt tråd kan kollapses, så man ikke sidder med en side der er adskillige tusinde linier lang. Det er især et problem i de tråde med mange poster, hvor folk ikke kan finde ud af quote korrekt.

Vil du kunne kollapse enkelte indlæg eller hvad? Som jeg ser det giver det nemlig ikke meget mening at kollapse alle indlæg i en tråd, men kan være jeg bare ikke helt forstår hvad du mener?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Vil du kunne kollapse enkelte indlæg eller hvad? Som jeg ser det giver det nemlig ikke meget mening at kollapse alle indlæg i en tråd, men kan være jeg bare ikke helt forstår hvad du mener?

Det jeg mener er faktisk begge dele. Altså at man kan kollapse et enkelt indlæg, eller hele tråden, og så åbne et enkelte indlæg ad gangen. Med sidst nævnte kunne mn så endda udvide systemet med en mulighed for at give sit indlæg en title.
---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

t