Hej,
som ny-begynder herinde synes jeg indholdsmæssigt er lidt uoverskueligt mht. lukning af tråd i Forum.
Jeg har søgt i "Generelt" i håbe for at finde et svar til, hvordan man simpel lukker en tråd i forum. Det eneste jeg fandt var i "Alle nyheder og opslag":
16-09-2001 - At lukke en eForum tråd...
...er åbenbart en utrolig svær ting at gøre for den der har startet den, også må jeg jo gøre arbejdet :-(. Fra nu af kigger jeg engang imellem de forskellige forums igennem, og lukker de tråde jeg synes er for gamle. Jeg vil prøve at vælge det bedste svar, eller i få tilfælde give forfatteren sine UP tilbage (hvis der rent faktisk ikke er kommet et ordentligt svar), eller også vil UPene ryge ud i intetheden. Det er lidt irriterende at i ikke selv kan formå at holde dette simple system i gang!! Det ville spare mig for lidt arbejde, og så ville trådene blive afgjort på bedste vis. Hvis jeg lægger mærke til at jeg lukker flere tråde for den samme Udvikler, vil jeg fratrække et vist antal UP, fx 500 eller 1000. Håber at den slags platte bøder måske kan hjælpe lidt på tingene :-)
Kasper (TSW)[/qoute]
Derfor spørger jeg, hvor finder jeg den funktion så jeg kan lukke tråden - og evt. fordele UP-points?
LUB
http://www.lubber.dk - lukket pt. men forventes slutning af 2003.
”nok se, men ikke røre”