Hej Thomas...
>Det er jo da funktionalitet der mangler BIG TIME. Hvis det ikke er meningen at redaktøren skal kunne redigere, eller ligefrem slette spørgsmål, så er der ikke nogen mening i at give redaktøren råderum over FAQ'en. Og meningen med redaktøren er jo lige netop at aflaste Admin og Co-admin.
Du har ret. Jeg vil satse på at få lavet en redigeringsfunktion så snart jeg får lidt bedre tid!
>Når vi så er i gang, så kan man jo også finde på at brokke sig over andre funktioner der kunne være nyttige for redaktøren. Jeg er godt klar over at det er fin balance imellem brug og misbrug, men redaktørerne burde også have mulighed for at review'e nye artikler. En redaktør formodes at have et godt kendskab til teknologien han varetager, og som en konsekvens ville det være rimeligt at han var medvirkende til at bedømme artikler. Jeg siger ikke at han skal have eneret over hvilke artikler der skal med og hvilke der skal smides væk, men det ville være godt hvis han havde mulighed for at knytte nogle kommentarer til den enkelte artikel, og derved råde admin/co-admin i hvorvidt en artikel skal medtages.
Du har delvist ret. Du kommer dog også ind på misbrug osv. hvilket jo nok er den største grund til at redaktører ikke har mere "magt" end de har lige nu. Det er meget muligt at de vil kunne komme til at kunne mere i fremtiden, men man skal også huske på at co-admins er nogen der er valgt ud fra en stor mængde tillid (plus en masse andre ting), hvorimod en redaktør primært kun er valgt på sine tekniske kvalifikationer (og så selvfølgelig også nogle andre ting). Du har ret i at redaktørerne fx kunne knytte kommentarer til en artikel, det er systemet desværre bare slet ikke bygget til som det er nu. For at jeg skal være motiveret for at bruge en masse tid på at skrive nye avancerede systemer, kræver det dog også lidt mere indsats fra redaktørerne. Jeg kan ikke "overvåge" deres forumaktivitet, men der er fx kun tilføjet i alt 6 FAQ'er i alle de techs der er. 3 af dem er i PHP kategorien. Det opfordrer ikke ligefrem til at stable et kæmpe redaktør admin system på benene, men det kan jo være at jeg gør det alligevel, når jeg får lidt mere tid
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster