grupper

Tags:    udvikleren.dk

jeg synes der er kommet mange interessegrupper her på siden, og det kan være svært at finde rundt i. Derfor kunne det være en god ide at grupperne blev opdelt i nogle kategorier. De kunne fx være:
- grupper hvor medlemmerne skal hjælpe admin med et problem (fx 117)
- grupper hvor man hjælpes ad med et projekt
- grupper hvor man kan hjlæpe hinanden med et programmeringssprog der ikke er representeret i udvikleren.dk's teknologier (fx 107)
- grupper hvor man kan hjlæpe hinanden med et programmeringssprog der allerede er representeret i udvikleren.dk's teknologier (fx 118)
- andre grupper (fx 64)

andre opdelinger kan også være gode, men der mangler i hvert fald en eller anden form for opdeling.

Er formålet med siden generelt, at hjælpe hinanden? Jeg synes personligt grupperne er en hæmsko på dette punkt.
At dele det op yderligere, tror jeg, ville være til mere forvirring end gavn.
-AH

[Redigeret d. 10/08-03 12:33:09 af A.H.]

Men jeg synes nu, at der skal ryddes op i grupperne.
Der er mange grupper, som der ikke er sket noget i, i 2 måneder.
Eller endda mere....
Måske skulle man gå ind og kigge på gruppen, og se om man er igang med noget.
Hvis der ikke sker noget i gruppen, så burde man nok lukke den, efter man har sendt en advarsel til admin i gruppen.
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

Hvis man opretter en gruppe der hedder fx. "Delphi hjælp", hvor medlemmere i gruppen kan få hjælp til delphi, så er det på en måde en dårlig idé, da man har større chance for at få svar i Delphi teknologien på siden generelt.
Hvis man fx. opretter en tråd på siden generelt, så kan ALLE delphi programmøre svare (hvis de kan) på tråden, men hvis det tråden er oprettet i gruppen, så er det kun medlemmerne i gruppen som kan svare (hvis de kan).

Jeg synes at hvis man opretter grupper så skal der ikke være noget med det jeg skrev ovenover. Det skal mere være noget andet, så som Delphi Projekt, hvor man laver et delphi projekt sammen. (ikke nødvendigvis delphi..) :D

Well, bare min mening!

MVH.
Armen L.A.

Jeg er enig med Armen L.A. og CHadi. Jeg mener bare at jeg kan huske fra en tideligere diskussion at man ikke var så glad for at slette grupper, Mit forslag går ud på at få dem af vejen på en anden måde :)

t