lidt for mange udvalgte tråde

Tags:    udvikleren.dk

Hej
jeg bruger ofte funktionen følg med i tråd, herlig funktion.
men over halvdelen af tråde i mine udvalgte tråde har ikke noget at gøre der længere.
kan man ikke fjene dem?

Jo, ved at gå ind på den tråd du vil afmelde og så klik på Følg ikke med i tråden eller noget i den dur.

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk

nårh ok, så skal kasper til at rode med nogle scripts for den er der normalt ikkk.

nårh ok, så skal kasper til at rode med nogle scripts for den er der normalt ikkk.

Hent udv client'en den kan gøre det

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Jo. i menuen til venstre under "Forum funktioner"

jeg følger allerede med i denne tråd, og står bare følg med i tråd, og det hjælper ikke at trykke på den og så der efter trykke på følg ikke med i tråd

Det virker fint for mig. Husk hvis du bruger UdvClient at trykke "Opdater nu"

Jeg bruger ikke UdvClient, men det er lidt strange, når i siger at det virker fint. som regel når jeg tilføjer en tråd til de udvalgte er når jeg poster i et fora, så markerer jeg "Tilføj denne tråd til mine Udvalgte tråde"

ved ikke om det giver nogen anelse om problemet

Hent udv client'en den kan gøre det

Med fare for at lyde hård og firkantet, så er udvClient mig inderligt ligegyldig. Funktionen skal virke på websiden, færdig slut. Det er efterhånden meget længe siden at denne fejl blev påpeget, og der er stadigvæk ikke gjort noget ved det. Jeg er godt klar over at det er et fritidsprojekt, inden I flamer mig helt ned i gulvet. Men funktionen virkede før den nye version der trådte i kraft d. 19/5. Det er med andre ord snart 3 måneder siden at en rimelig vigtig funktion hørte op med at fungere!

---
Thomas Due
Software developer
tdue@mail.dk

t