Hej.
Jeg vil høre om jeg ikke får de point som UP der tildeles mig, når jeg svarer på en forum-besked og forfatteren af spørgsmålet tildeler point til mig? Jeg har fået pointene nogle (en eller to) gange, men ikke altid. Er der en fejl i systemet?
Bl.a. ved svar i Visual Basic-forumet har jeg ikke fået nogle point, men fik point næsten med det samme fra et svar i C/C++. Jeg synes det er lidt snyd, hvis jeg virkeligt gør noget for at svare på forskellige indlæg og så ikke får de point jeg vel har ret til. En anden ting er selvfølgelig alle de forfattere der ikke husker at lukke tråden - eller måske stiller de blot et spørgsmål uden efterfølgende at følge op på det og tjekke svar. Det er selvfølgelig også lidt trælst, men man kan vel ikke udenvidere gøre noget ved det.
Jeg har også tilføjet enkelte resourcer og en artikel. Her er jo tale om en anden sag, da de skal godkendes først. Jeg vil blot høre hvor lang tid der kan gå med en sådan godkendelse?
Får man at vide om det man har tilføjet er accepteret eller ikke? Nu går jeg og venter på at se mine resourcer og artikel, så hvis jeg venter forgæves ville jeg gerne vide det.
Håber nogle kan hjælpe med mine (små) problemer. :-)
På forhånd tak!
/ Bjarke
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
Naturvidenskab er interessant:
http://www.unf.dk/