UP, resourcer og enkel artikel - forsvundet?

Tags:    udvikleren.dk

Hej.

Jeg vil høre om jeg ikke får de point som UP der tildeles mig, når jeg svarer på en forum-besked og forfatteren af spørgsmålet tildeler point til mig? Jeg har fået pointene nogle (en eller to) gange, men ikke altid. Er der en fejl i systemet?
Bl.a. ved svar i Visual Basic-forumet har jeg ikke fået nogle point, men fik point næsten med det samme fra et svar i C/C++. Jeg synes det er lidt snyd, hvis jeg virkeligt gør noget for at svare på forskellige indlæg og så ikke får de point jeg vel har ret til. En anden ting er selvfølgelig alle de forfattere der ikke husker at lukke tråden - eller måske stiller de blot et spørgsmål uden efterfølgende at følge op på det og tjekke svar. Det er selvfølgelig også lidt trælst, men man kan vel ikke udenvidere gøre noget ved det.

Jeg har også tilføjet enkelte resourcer og en artikel. Her er jo tale om en anden sag, da de skal godkendes først. Jeg vil blot høre hvor lang tid der kan gå med en sådan godkendelse?
Får man at vide om det man har tilføjet er accepteret eller ikke? Nu går jeg og venter på at se mine resourcer og artikel, så hvis jeg venter forgæves ville jeg gerne vide det.

Håber nogle kan hjælpe med mine (små) problemer. :-)

På forhånd tak!

/ Bjarke

--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
Naturvidenskab er interessant: http://www.unf.dk/

Din artikel og 3 resourcer afventer godkendelse. Vi har den seneste tid ikke haft så meget tid til Udvikleren som vi gerne ville og skulle have pga. eksamener o.a.
Ang. point i fora: Systemet er lavet således at idet en bruger lukker en tråd bliver der udført et SQL query der updaterer din profil med det nye antal UP så der bør ikke være nogen forsinkelse overhovedet fra tråden er karkeret som Lukket til du har fået dine UP.

Mvh,

Thomas Nielsen

Jeg tror han mener, at ham/hende som spør spørgsmålet ikke giver UP'erne til ham. Men han synes selv, han fortjener dem.
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

Jeg tror han mener, at ham/hende som spør spørgsmålet ikke giver UP'erne til ham. Men han synes selv, han fortjener dem.

Nej, det var ikke det jeg mente. Jeg mener helt bestemt at jeg er bleven tildelt nogle point (jeg står nævnt inde i tråden), men uden at jeg har fået dem i mine UP i min profil...

Et eksempel er den afsluttede tråd Figure i Visual Basic forumet, hvor jeg er bleven tildelt 100 point - dog uden at have fået dem. Men ok, jeg har fået langt de fleste af pointene i de forskellige tråde, hvor jeg er bleven tildelt noget - det er kun enkeltstående tilfælde, men det undrer mig alligevel.

En oversigt over hvilke UP man har fået hvorfra ville måske også kunne hjælpe til med at finde evt. fejl i systemet - blot et forslag.

/ Bjarke

Din artikel og 3 resourcer afventer godkendelse. Vi har den seneste tid ikke haft så meget tid til Udvikleren som vi gerne ville og skulle have pga. eksamener o.a.

Ok. Jeg har selv eksamener, så det er helt forståeligt! ;-)

Ang. point i fora: Systemet er lavet således at idet en bruger lukker en tråd bliver der udført et SQL query der updaterer din profil med det nye antal UP så der bør ikke være nogen forsinkelse overhovedet fra tråden er karkeret som Lukket til du har fået dine UP.

Kunne det evt. tænkes at der var en lille sandsynlighed for at SQL queryen ikke blev kørt, eller ikke blev kørt korrekt, således jeg ikke modtog de point?

/ Bjarke

Du tror ikke, at det kunne være en mulighed, at det var omkring det tidspunkt, hvor den nye Udvikleren.dk blev lanceret, og mange mistede nogle point, da en masse resourcer etc. blev fjernet? Og hvis du så har fået nogle point, og nogle er blevet fjernet, så ser det ud som om, at intet er sket?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Du tror ikke, at det kunne være en mulighed, at det var omkring det tidspunkt, hvor den nye Udvikleren.dk blev lanceret, og mange mistede nogle point, da en masse resourcer etc. blev fjernet? Og hvis du så har fået nogle point, og nogle er blevet fjernet, så ser det ud som om, at intet er sket?

Det ved jeg ikke. Hvornår fandt det sted?

Jeg fik 500 point ... er det når man udfylder teknologier og referencer?
Jeg fik 20 point, som jeg ikke ved hvor er fra.
Derudover har jeg fået 50 point fra hver 2 tråde... men der er flere tråde jeg har (dvs. ikke har) fået point fra.

/ Bjarke

*** Matematisk Student anno 2003!! *** (Juhuu...)

t