"Nye" markeringen

Tags:    udvikleren.dk

Hej

Fint at der er kommet en "nye" markering. Problemet er bare, at den ikke virker. I både Delphi og Diverse grupperne har jeg været inde og markere samtlige indlæg som læste (både åbne, lukkede og kommentarer). Alligevel er der en "nye" markering ud for. I Java og Linux virker det fint efter hensigten.

/data

Hej

Fint at der er kommet en "nye" markering. Problemet er bare, at den ikke virker. I både Delphi og Diverse grupperne har jeg været inde og markere samtlige indlæg som læste (både åbne, lukkede og kommentarer). Alligevel er der en "nye" markering ud for. I Java og Linux virker det fint efter hensigten.

/data

Problemet kan lige i at siden ikke umidelbart opdatere sig. pørv klikke på opdater.

Mvh.
Thomas Christensen

Den opdaterer vel hver gang man klikker på noget, fx [Marker alle tråde som læst]. Det er jo ikke en framesside.

Den opdaterer vel hver gang man klikker på noget, fx [Marker alle tråde som læst]. Det er jo ikke en framesside.

Well, det virker stadigvæk ikke, har andre samme problem? Lige nu er der fx. ikke en "ny" markering på Linux og Java-grupperne, men jeg har lige været inde og se at der rent faktisk er nye indlæg. Ikke videre smart

/data

Det er vist noget med at de nyemarkeringer der er i menuen beregnes på en anden måde end markeringerene i forummene, hvilket betyder at man (eller i hvert fald jeg) ikke kan bruge dem til noget

[Redigeret d. 06/06-03 17:21:15 af Jesper Kristensen]

Det er vist noget med at de nyemarkeringer der er i menuen beregnes på en anden måde end markeringerene i forummene, hvilket betyder at man (eller i hvert fald jeg) ikke kan bruge dem til noget

[Redigeret d. 06/06-03 17:21:15 af Jesper Kristensen]

Jammen hvor svært kan det være at sige "select count(*) from forum where dato > sidste_login" og se om der returneres et tal > 0?

/data

t