Hvordan går det med min artikel?

Tags:    udvikleren.dk

Hvordan går det med den artikel jeg har skrevet om C#. Det er efterhånden et stykke tid siden jeg skrev den, og jeg har fået godkendt et par stykker efter den. Hvis ikke der er nogle der kan godkende den, tror jeg ikke det er værd at spilde tid med at skrive flere artikler i det sprog. Så vil jeg lade det være den sidste artikel jeg skriver om C#.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hej Brian...

Hvordan går det med den artikel jeg har skrevet om C#. Det er efterhånden et stykke tid siden jeg skrev den, og jeg har fået godkendt et par stykker efter den. Hvis ikke der er nogle der kan godkende den, tror jeg ikke det er værd at spilde tid med at skrive flere artikler i det sprog. Så vil jeg lade det være den sidste artikel jeg skriver om C#.

Du må endelig ikke stoppe med at skrive :). Vi kigger skam på den, men da ingen af os lige er helt skarpe i C#, tager det lidt længere tid. Jeg kan love dig at vi skal gøre vores bedste for at få den vurderet så hurtigt som muligt. Jeg håber ikke at det har ødelagt din lyst til at skrive flere artikler indenfor sproget, da jeg helt sikkert tror at der er brug for dem :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej Brian,
nu kender jeg ikk lige til artikler, bl.a. da jeg ikk selv er co-admin, men da der på den senere tid er sket ret meget på sitet, kan den enten være blevet "glemt" ved en fejl, eller evt. mistet. prøv at snakke med KasperTSW (Webmaster), eller en af co-adminsne.

Tjaa... Kasper var hurtigere.. :(

Med venlig hilsen
Ken Christensen

[Redigeret d. 02/06-03 15:03:18 af Ken Christensen]

Super, bare for at være sikker på ikke at være glemt. Jeg fortsætter ufortrødent mine skriverier...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

t