Hvordan bliver man redaktør

Tags:    udvikleren.dk

Hej, jeg ville gerne høre hvordan man kan blive redaktør, jeg synes ikke lige at jeg kunne finde det nogen steder.

Nå, men anyways, så er det PHP sektionen jeg gerne vil være redaktør, da det er der jeg har mine forcer.

Mvh
Kaare

Hej, jeg ville gerne høre hvordan man kan blive redaktør, jeg synes ikke lige at jeg kunne finde det nogen steder.

Nå, men anyways, så er det PHP sektionen jeg gerne vil være redaktør, da det er der jeg har mine forcer.

Mvh
Kaare

Doh, min fejl.
Mvh
Kaare

Hej Kaare...

http://www.udvikleren.dk/editor_info.php

:)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej Kaare...

http://www.udvikleren.dk/editor_info.php

:)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ja, jeg har set det, er der nogen chance for at "skubbe" den nuværende redaktør af pinden ;-). Eller kan man deles om opgaven?
Mvh
Kaare

[Redigeret d. 19/05-03 17:34:57 af Kaare]

Om der er mulighed for det, skal jeg ikke kunne sige - men en god idé ville være, hvis du kom med nogle falske anklager, sendte trusler til KasperTSW fra den nuværende redaktørs e-mail etc. :D

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Om der er mulighed for det, skal jeg ikke kunne sige - men en god idé ville være, hvis du kom med nogle falske anklager, sendte trusler til KasperTSW fra den nuværende redaktørs e-mail etc. :D

Hey, du siger noget :-D Det må jeg prøve.

Kan du lige sige mig hvad server, userid og password er til din mail? :-P

Ej, jeg tror jeg erkender mit nederlag, "først til mølle".

Men som sagt, hvis der er mulighed for samarbejdning, og du ikke har noget i mod det, vil jeg da være frisk.

Mvh
Kaare

Du skal ikke bruge noget af det for at sende en mail fra en anden konto - det er kun, hvis du vil tjekke min mail...

Du skal ikke bruge noget af det for at sende en mail fra en anden konto - det er kun, hvis du vil tjekke min mail...

Ej, jeg gider ikke kigge alle dine mails igennem, du får bare dit privatliv :-P
Mvh
Kaare

Vil gerne være redaktør for vb!

Så søg om at blive det...

t