Forsvundne indlæg

Tags:    udvikleren.dk

Hej

Når jeg går ind i c/c++ forummet er alle trådende forsvundet. Hvem har taget dem?

/data

Hej

Når jeg går ind i c/c++ forummet er alle trådende forsvundet. Hvem har taget dem?

/data

Måske Sommernissen!! *lol*

Det er sq for dårligt

I Am The Cyborg, and i'm here to serve :)

Hvem har taget dem?

*BØVS* ups :$

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

Hej

/data

Måske Sommernissen!! *lol*

Det er sq for dårligt

I Am The Cyborg, and i'm here to serve :)

Jeg stemmer for at den der har slettet dem skal give kvajebajere... :)
/data

Jeg stemmer for at den der har slettet dem skal give kvajebajere... :)

Hehe, det bliver så nok desværre mig :/. Jeg var i gang med at arbejde på næste udv.dk, og skulle lige tømme et par tabeller, der ligger lige op ad C/C++ tabellerne. De hed præcis det samme, bortset fra at dem der skulle slettes, også hed noget med sharpe (til C# på næste udv). Der var 3, og jeg var lidt for ukoncentreret, så det gik ud over en enkelt forkert tabel, hvilket betyder at man ikke kan se trådene for C/C++ foraet lige for tiden. Jeg håber stærkt på at Inforce har backup liggende, som kan lægges ind. Ellers må vi desværre nok betragte det som en lidt for kraftig oprydning.

Jeg beklager naturligvis meget, og håber at det bliver godt igen. Men hvor der handles, spildes der, som man jo (desværre) siger :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Godt nok er der problemer med, at folk ikke lukker trådene - meeeen.... :p

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Så havde det været hyggeligt at kunne ryste kuldegyset af sig og sige "rollback" istedet for "commit", ikke ?

Oracle styrer .. men man kan jo også med mySQL .. hvis man bare gad ;).

t