Hey Udviklere...
Som jeg tidligere har fortalt lidt om, er jeg i gang med en ny version af Udvikleren.dk. Her vil der være en række teknologier (eller emneområder om man vil), som går igen over hele sitet. Det er derfor ret vigtigt at disse teknologier er nogen som i finder interessante. Samtidig vil jeg gerne have så mange (relevante!!) teknologier med fra start som muligt, så jeg håber lidt på at vi kan få startet en seriøs diskussion om hvilke teknologier der skal med.
Jeg vil bede jer om at huske på at der naturligvis ikke er plads til ALT. Java er fx relevant fordi det er et nyt og interessant sprog, som efterhånden bruges af mange, hvorimod et sprog som Python er relativt gammelt, ikke brugt i samme store stil, og ikke er vildt relevant for størstedelen af Udvikleren.dk's brugere. Jeg håber at i vil komme med nogle gode og gennemtænkte forslag, og gerne kommentere hinandens forslag også. Jeg vil ud fra de forskellige forslag udfærdige den endelige liste over teknologier til den nye Udvikleren.dk!
Jeg har naturligvis allerede lavet et udkast, som i så passende kan bygge videre på:
ASP
C/C++
Databaser / SQL
Delphi
Diverse
Grafik / Design
HTML / CSS
Java
Linux / Unix
PHP
Visual Basic
XML / XSL
Jeg ved at .NET teknologier også bør være med, men skal det være delt op, skal det være en samlet kategori, skal det være ASP / ASP.NET, C / C++ / C# eller hvad? Kom med jeres forslag, og vær med til at præge næste Udvikleren.dk
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster