Hey alle...
Jeg kommenterer lige lidt på de forskellige indlæg
For det første ser jeg 2 ting, som går igen. Disse er derfor oplagte emner, der vil blive overvejet
Assembler
Perl
Derudover er der det med .NET. Jeg må nok indrømme at dele det op i fx:
- ASP.NET
- C#
- Delphi (desværre endnu kun en semi form for .NET i 7'eren).
- C/C++
bestemt ikke tiltaler mig! Det er for mange ting, uden at jeg egentlig ved om det er noget der vil trække folk til. Min umiddelbare tanke lige nu, er at der, i hvert fald til at starte med, bare bliver èn .NET teknologi, der så dækker de forskellige ting, men intet er naturligvis helt bestemt endnu
.
mIRC scripting bliver også nævnt nogle gange, på trods af at der kun har været meget lidt aktivitet i det nye forum der allerede er på Udvikleren.dk i dag. Det får ikke uden videre sin egen teknologi, men kan det kaldes TCL eller lignende, eller evt. kombineres med noget andet, så måske.. Hvad siger i til det?
Flash bliver foreslået, men det passer fint ind under Grafik / Design, imo.
JavaScript og VBScript kunne muligvis få sin egen teknologi, hvis i mener at der er basis for det?
data foreslår en dynamisk inddeling. Det er naturligvis interessant, men passer ikke lige så godt ind i det system/de planer jeg har lavet til Udvikleren.dk version 5. Teknologier indeholder ikke bare forums, men derimod også artikler, ressourcer, FAQ's osv.
Som jeg ser det lige nu, er de potentielle tilføjelser:
Assembler
Perl
JavaScript / VBScript (kan også med lidt god vilje dække over DHTML)
Hvad synes i om det? Lad mig endelig få en masse kommentarer
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster