Rådne popups!!!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Fjern dem dog! - Der er alligevel ingen der gider at klikke på de ekstremt irretende popups der kommer frem på næsten hver enkel side.

AAARRRGRGRHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fjern dem dog! - Der er alligevel ingen der gider at klikke på de ekstremt irretende popups der kommer frem på næsten hver enkel side.

Jeg er enig i at de er irretterende, men har hørt at de højst kommer 2 gange om ugen, hvis man har slået coockies til :)

---
Hilsen Anders

Popups er irreterende - det tror jeg alle kan give jer ret i. Men´som der er blevet sagt er der kun 2 pr. uge og der er da til at overse. Jeg tror sådan set heller ikke at KasperTSW kan slå dem fra, da Udvikleren.dk jo er tilmeldt et selskab som reklamerer for dem. Alt bliver derfor styret derindefra.

Læs mere på http://www.udvikleren.dk/banner_statement.php

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/

Jeg er enig i at de er irretterende, men har hørt at de højst kommer 2 gange om ugen, hvis man har slået coockies til :)

---
Hilsen Anders

De er, undskyld mit sprog "RØV IRRETERENDE". Jeg for dem FANDME 3 gange om DAGEN

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

De er, undskyld mit sprog "RØV IRRETERENDE". Jeg for dem FANDME 3 gange om DAGEN

Er cookies slået til? Sletter du ofte dine cookies? Bruger du ofte forskellige computere? Ellers skulle de jo ikke vise dem mere.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/

Ved mig (Har cookes slået til, samme comp osv.) hver gang jeg går ind på siden, kigger i min profil, skiver/læser i forum - Alle steder faktisk.

Nu har jeg så installeret en ganske effektiv og gratis popup killer, så kan de fanme lære det!

Kan forresten hentes her: http://www.panicware.com/product_psfree.html

Tak for linket

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

hahaha :D En pop-up-stopper, som selv sender en "pop-up" (i stil med MSN Messenger) op hver gang den har blokeret noget. Desuden blokerer den også vinduer der skal åbnes, fx. hvis man trykker på "Udvalgte Tråde". Man kan selvfølgelig holde CTRL nede, men det er lidt nederen!! Et andet alternativ kunne være AdsGone, men det er shareware :(

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Du kunne jo prøve at slå det fra, hvis det altså ikke er alt for avanceret for dig ....................[Redigeret d. 16/04-03 13:00:01 af Brian Nielsen]

Det har jeg så gjort nu...

Men den blokerer stadig dit vinduer man selv sætter den til at åbne

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

<< < 12 > >>
t