Hej Jonathan...
>Selvfölgelig kan han det, og det kommer jo sikkert også, når/hvis folk begynder at bruge det.
Så, smæk et link op på dit site, og så fremskynder du mulig mer-udvikling af projektet.
Hvorfor skulle Kasper bruge mere tid og energi på det hvis det ikke bliver brugt?
Præcis
. Det bliver dog ikke lavet LIGE nu, da jeg er mere opsat på at arbejde på næste version af Udvikleren.dk (/der dog vil ligne sig selv rent designmæssigt, men byde på store og gode ændringer i strukturen), men det er røget på min TODO liste
>Kasper ... hvis du læser det her .. har du overvejet at sætte et udvikling miljö op som var
tilgængeligt for folk der blev godkendt til at udvikle på ting der hörer under udvikleren ?
Eller det ville måske være for meget administration.
Tænker bare på at der jo nok er en god håndfuld kompetente udviklere her som kunne fixe bugs og lave små ting som afligevel kan tage tid fra dig og dine admins.
Bare en tanke.
Det er naturligvis en meget interessant ide, men som det er nu, tror jeg ikke at jeg vil bruge meget tid på at sætte sådan et system op. For det første fordi at det netop VIL være et stort system, der vil tage mig ret lang tid, men nok også ud fra min holdning om at jeg ganske enkelt bedst kan lide selv at lave tingene
. Det er ikke just fordi jeg tror at der ikke findes bedre programmører her på Udvikleren (faktisk er jeg 100% sikker på at der er en hel masse der er noget mere kompetente mere end mig), men så længe at tankeoverføring ikke kan bruges, så vil jeg nok først være rigtig tilfreds når det er mig selv der har lavet tingene
. Jeg får dog stor hjælp til de mere administrative ting fra de dygtige co-admins, og så længe de bliver ved med det, klarer jeg den helt sikkert
>Fedt site, ærgeligt at der skal komme popup reklamer, men andet giver vel ikke rigtig nogen penge kan jeg forestille mig.
Jeg kan i hvert fald ikke lige umiddelbart vælge dem fra, men synes dog også at de er ret begrænsede. De irriterer mig faktisk ikke, på trods af at jeg heller ikke just er tilhænger af popups
>Håber at tiden snart er moden til mikro betaling .. så kunne man måske "abonnere" på udvikleren på ugentlig basis, til små penge, og på den måde stötte uden at pengene ser store ud.
Der kan vi vist ikke være meget mere enig, tror jeg. Man skal dog passe på med at nævne den slags for højt, det kan meget let få folk til at panikke
. Det skal dog nok komme en dag, men om det kommer her på Udvikleren, det er nok meget op til brugerne at afgøre, med mindre jeg lige præcis finder på den model som jeg føler alle kan være nogenlunde tilfreds med
>Nå .. nu er jeg vist gået udenfor emnet her.
Det er et interessant emne, så det er i hvert fald okay med mig
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster