Mine forslag:
1) At man kan nøjes med at kommentere og ikke svare skal IKKE droppes.
2) Jeg synes også at det er en god ide at lave en funktion der automatisk lukker ubrugte tråde. Man kan jo godt se dem selvom de er lukkede. Jeg har engang skrevet et mere detaljeret forslag til en løsning.
3) Det er også irriterende at man ikke kan tilføje noget til en lukket tråd. Ofte opstår der små diskussioner som ikke direkte har noget med spørgsmålet at gøre som fx her mellem data og Elias. Osgå hvis man har et bedre svar fx et svar på en linje i stedet for et på tyve linjer.
3) pre bør fjernes så siden oftere ser ordentlig ud. Hvis den SKAL være der kan man snyde ved at sætte en tabel ind i stedet for pre.
4) småfejl i eHTML bør rettes som fx at man ikke kan skrive < b r > uden mellemrummene.
5) I Forums boksen til venstre bør teksten være lidt kortere. slet fx -programmering så det ligner menupunkter.
6) En liste med udvalgte forums (man vælger selv uden antalsbegrænsning) der hvor "3 mest brugte forums" står. Helst hvor der står antal ulæste tråde eller bare om der er ulæste tråde i et bestemt forum.
7) Måske et link i bunden af sine åbne tråde hvor der stod "luk uden at give point" til dem der ikke har fantasi til st lave et svar og give pointene til dem selv hvis de selv har løst problemet. Man kunne også bare lave en lille vejledning til hvordan man gør
8) Når man svarer på et indlæg bør hele tråden også stå på den side man svarer på. Man kunne evt bare lave en svar-form i bunden så man ikke kan svare på noget bestemt indlæg men SELV må kopiere teksten hvis man vil citere en anden person. Det vil også løse problemet som chhr beskrev. Samtidigt vil man kunne svare på flere indlæg på een gang og har bedre styr på hvad man svarer på.
9) Når man opretter en ny tråd bør der stå hvilket forum man skriver i.
10) I forumoversigten skal "Vis 10 seneste" / "Vis alle" vidreføres så man fx kan vælge "Vis alle" for diskussioner og besvarede spørgsmål på samme tid og så man kan markere ALLE tråde som læst i stedet for kun at markere de sidste 10 tråde som læst. Dette er en nødvendighed hvis det med at vise om der er ulæste tråde bliver til noget
11) "Nyt emne" skal være mere synligt
12) Tree view mener jeg er en meget dårlig ide, men hvis det kun er noget man selv kan vælge gør det ikke noget
13) Noget generelt som ikke kun er i forum: du bør lave noget så menuerne ikke bliver mast hvis siden er for bred. Det kan fx være at sætte et usynligt billede ind i menuen der har samme bredde som menuen skal have.
Så kan jeg vist ikke finde på mere...
[Redigeret d. 08/04-03 18:21:18 af Jesper Kristensen]