Reklamer

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data

Det irriterende ved reklamerne er at de blinker og bevæger sig få pixels ved siden af det man læser. Hvis der var en lidt større afstand eller hvis de var stilleståene ville det ikke gøre noget.

Tip: Hvis man ikke vil have reklamer kan man i stedet sætte teksten til at hoppe rundt på skærmen, giver samme effekt.

Det irriterende ved reklamerne er at de blinker og bevæger sig få pixels ved siden af det man læser. Hvis der var en lidt større afstand eller hvis de var stilleståene ville det ikke gøre noget.

Tip: Hvis man ikke vil have reklamer kan man i stedet sætte teksten til at hoppe rundt på skærmen, giver samme effekt.

Det gør ikke noget med reklamer, men jeg synes godt de kunne være placeret under bopksen brugerinfo i fora´ne , der ville de være langt bedre placeret!

-Thomas Christensen

Forresten, til det med at hvis man klikker på et banner i forum trådene, så vil de forsvinde resten af dagen, hvad med at gøre det ved alle bannere, så tror jeg da at jeg personligt vil klikke på dem for at få dem væk. Faktisk en rigtig god ide, måske man skulle bruge det på sine egne sites når jeg engang vil sætte reklamer ind...

Mvh
Kaare

Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data

Ja det håber jeg.. Jeg synes det er en helt perfekt ide. Så kan Kasper måske få lyst til at arbejde lidt mere for os, så vi får et endnu federe community, nu han får lidt penge for det.
Jeg er overhovedet ikke generet af dem, jeg ser det bare som en positiv udvikling.

- egern

<< < 12 > >>
t