>Ja, jeg synes at banneret i toppen og reklamen for filmzonen ude til højre er rigeligt...
Filmzonen forsvinder snart, til fordel et Inforce/Webhotel.net logo og beskrivelse af deres sposorat. Det er den (billige, imo) pris jeg/vi betaler for så god hosting
. Topbanneret vil køre et stykke tid endnu, og det er da mit håb at der senere vil komme "rigtige" annoncører derop, da jeg jo ikke som sådan tjener noget på dem der kører nu.
>Kasper, kunne du ikke rette det, så det kun er folk der ikke er registrerede der ser reklamen i indlægene, mens dem der er registrerede slipper?
Det ville desværre ikke give særligt mange visninger, så det ville aldrig blive noget der bare kom i nærheden af at være god forretning - desværre. Jeg kunne selvfølgelig lave en ordning med at man betalte et slags abbonement, for så at slippe _totalt_ for reklamer. Men det er der nok ikke lige nogen der er interesseret i
. Så længe folk ikke kan se det kloge i at betale et lille beløb for at bruge en god service, så må man, desværre, for jeg bryder mig bestemt heller ikke om det, døje med bannerreklamer. Jeg synes selv at Udvikleren.dk har været holdt så reklamefrit som jeg har kunne, og der har aldrig været popupreklamer, rolldown osv. Bare simple bannere, der efter min mening dårligt nok forstyrrer, og samtidig er udvalgt så de i det mindste er bare _lidt_ relevante.
Og inden jeg bliver jagtet af hundredevis af paniske brugere: NEJ, der kommer ikke brugerbetaling på Udvikleren.dk lige foreløbigt, måske aldrig nogensinde!
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster