Sidste "touch"!

Tags:    programmering

Indlæg senest redigeret d. 17.05.2006 20:19 af Bruger #8860
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa allesammen!

Jeg satte mig ned i onsdags og begyndte, at lære HTML vha. af Dave Raggett's Introduction to HTML (Simple Advanced og CCS på w3.org).
Så i dag satte jeg mig, og skrev min en hjemmeside til min ven (og chef). - www.knobel.dk -. Jeg er meget tilfreds med den, men jeg syntes den mangler noget. Kan I hjælpe mig?

NB! Som i kan se, skal der ikke være fancye effekter, men den skal det "state" et seriøst firma.
God Weekend og tusinde tak!

[Redigeret d. 14/01-06 17:20:29 af Jacob Sørensen]

Hej Jacob,

For det første, så symboliserer teksten "This site is optimated for Internet Explorer" noget useriøst, da man så kun vil have brugere der har IE.

Men okay, du skriver det i det mindste.

Efter som du har lavet siden til IE, vil jeg kun sige de ting der ikke ser godt ud der i.

Den er meget stilren, men menu'en ligger lidt langt under fisken, og den burde muligvis fremhæves lidt mere.

Den blå tekst ser i mine øjne forvirrende ud på den blå baggrund.

M.v.h. Johnny Rasmussen

PS: Flot lavet hvis du ikke har leget med html før i onsdags. :D

Indlæg senest redigeret d. 17.05.2006 20:18 af Bruger #8860
Hej igen.

Jeg havde lige fem minutter, og valgte at lege lidt med din side.

Billedet bør laves om (bare lige skære lidt af bunden af).

Jeg har desværre ikke mere tid lige nu, men jeg har fået siden til næsten at virke i Firefox. Dog hopper den en menu'en og billed en pixel ud i den ene side.

Tag evt. et kig på: http://www.php-freaks.dk/knobel/index.htm
(Ved godt logo'et er dårlig kvalitet, men ændrede det lige i paint for at fjerne lidt af bunden uden at skulle bruge mere tid på det.)

M.v.h. Johnny Rasmussen

[Redigeret d. 14/01-06 23:04:57 af Johnny Rasmussen]

t