Programmere i...?

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hvad programmere I i?

Jeg programmere selv i NotesBlok og gør alt selv.
Jeg synes det gør en til en bedre programmør, men ved ikke hvis det bare er mig.
Kan ikke lide alle de der programmer som DreamWeaver og lignende, de gør alt for en.

Jeg vil høre om jeres mening, og hvad i programmere I. :)

Hvad programmere I i?

Jeg synes det gør en til en bedre programmør, men ved ikke hvis det bare er mig.
Kan ikke lide alle de der programmer som DreamWeaver og lignende, de gør alt for en.

Jeg syntes helt klart at det er iorden at man bruger alle de der programmer der hjælper, hvis man syntes at man kan finde et, som virker godt og man har styr på koden.

Når man skal lære at programmere syntes jeg at man skal holde sig til notesblok indtil man kan huske det meste i hovedet.

Hvad programmere I i?

Jeg syntes helt klart at det er iorden at man bruger alle de der programmer der hjælper, hvis man syntes at man kan finde et, som virker godt og man har styr på koden.

Når man skal lære at programmere syntes jeg at man skal holde sig til notesblok indtil man kan huske det meste i hovedet.

Jeg burger TSW webcoder til php og html, til visual basic bruger jeg selvfølige den visual basic editor som microsoft levere.
og til c++ bruger jeg mest, borland turbo c++ og borland c++ ikke noget med alt det der builder noget.

-Thomas
Hvis mennesker er så kloge, hvorfor ødelægger
vi så os selv og den verden vil lever i?
I mod softwarer patenter
http://www.nosoftwarepatents.com/

-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

[Redigeret d. 16/11-05 16:05:05 af Thomas Christensen]

Hvad programmere I i?

Jeg burger TSW webcoder til php og html, til visula basic bruger jeg selvfælige den visul basic editor som microsoft levere.
og til c++ bruger jeg mest, borland tubor c++ og borland c++ ikke noget med alt det der builder noget.

-Thomas
Hvis mennesker er så kloge, hvorfor ødelægger
vi så os selv og den verden vil lever i?
I mod softwarer patenter
http://www.nosoftwarepatents.com/

-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Det synes jeg også er iorden, jeg bruger også selv Dev-C++ til C++, men kan ikke lide programmer som DreamWeaver, hvor man er et klik fra et stystem f.eks.

Til html, php osv. bruger jeg textpad (www.textpad.com). Jeg synes det er et rigtig godt alternativ til den noget ringe notesblok. Notesblokken synes jeg ikke egner sig til at lave html i. Textpad har bla. syntax highligting, den kan søge i flere filer ad gangen og sammenligne to dokumenter. Tit funktioner jeg bruger når jeg laver hjemmesider.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Til html, php osv. bruger jeg textpad (www.textpad.com). Jeg synes det er et rigtig godt alternativ til den noget ringe notesblok. Notesblokken synes jeg ikke egner sig til at lave html i. Textpad har bla. syntax highligting, den kan søge i flere filer ad gangen og sammenligne to dokumenter. Tit funktioner jeg bruger når jeg laver hjemmesider.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Ærlig talt havde/har jeg aldrig hørt om det program, men det lyder godt. Vil lige prøve det :)
- Tak for linket

Jeg bruger MS visual studio 2005 til alt hva jeg laver...

Men har da brugt notepad++
Den bruger jeg os når jeg skal view source på en side

Jeg bruger GNU Emacs til alt, det er det bedsteste program nogensinde. Jeg har skrevet en artikel om det: http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=229
--
Blog:
http://www.sigkill.dk/blog

Jeg bruger forresten også Notepad++ fordi den er så nem og hurtig at bruge.

Med hensyn til at kode i notepad: For 30 år siden så man skævt til folk der brugte pascal, C eller fortran til at kode i. Man sagde at rigtige programmører koder i assembler, de moderne "høj-niveau" sprog kan ikke lave ordentligt kode.
Det samme med diverse programmer til at lave hjemme sider vha. drag&drop og lign, jeg ser ingen grund til at lade være. Det er dog en god idé at vide noget om den rå kode.

Jeg bruger i øvrigt min egen hjemmelavede editor til alt fra html til C++ og python.

Med hensyn til at kode i notepad: For 30 år siden så man skævt til folk der brugte pascal, C eller fortran til at kode i. Man sagde at rigtige programmører koder i assembler, de moderne "høj-niveau" sprog kan ikke lave ordentligt kode.
Det samme med diverse programmer til at lave hjemme sider vha. drag&drop og lign, jeg ser ingen grund til at lade være. Det er dog en god idé at vide noget om den rå kode.

Jeg bruger i øvrigt min egen hjemmelavede editor til alt fra html til C++ og python.

Kan godt se at det er nemt med programmer, men jeg foretrækker stadigvæk den rå kode - ved egentligt ikke hvorfor.

Ang. din egen editor - Sejt :P

<< < 12 > >>
t