opstart af programmer winxp home / pro

Tags:    programmering

hej
er der nogle der har en løsning på følgende:
XP skal kun starte op i en applikation og når den lukkes så lukker pc, applikation er ekstern win software
bruger må ikke kunne bruge andre funktioner
kun admin

for eksempel: pc starter op med netværk spil og kun det spil
slukker man og starter igen så er det spil der igen.

2.
løsning kun også være man har valg muligheder
spil
sufe
office programmer

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det du siger er umuligt... Du kan ikke lave sådan et system da man altid kan starte windows i fejlsikret tilstand...

Ønsker du at lave systemmet 100% sikkert på du lave systemet som et Operations System ligesom windows... Så er sikkerheden meget størrerer!

Men du kan også saktens lave et program som ganske kort tid efter windows starter popper op i fuld skærm, men sikkerheden er så ikke stor... Og man kan sagtens lukke systemet med eks. ctrl+alt+delete...

Nu har du skrevet denne tråd under generelt programmering, og har derfor lidt svært ved at hjælpe dig da jeg ikke hved hvad du ønsker at lave det i. Men i delphi er det ikke mere en ganske få koder, som jeg sagtens kan give dig, hvis du ønsker at lave programmet i det!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

hej
er der nogle der har en løsning på følgende:
XP skal kun starte op i en applikation og når den lukkes så lukker pc, applikation er ekstern win software
bruger må ikke kunne bruge andre funktioner
kun admin

for eksempel: pc starter op med netværk spil og kun det spil
slukker man og starter igen så er det spil der igen.

2.
løsning kun også være man har valg muligheder
spil
sufe
office programmer

ja jeg vil da sige at du kan lave det i fx. Delphi. Et program som popper op i fuld screen og som man ikke kan lukke for igen.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

det må du meget gerne, det skal bruges til spillesystem, hvor pil finger er forbudt, hvis du har en anden løsning høre jeg gerne

Det du siger er umuligt... Du kan ikke lave sådan et system da man altid kan starte windows i fejlsikret tilstand...

Ønsker du at lave systemmet 100% sikkert på du lave systemet som et Operations System ligesom windows... Så er sikkerheden meget størrerer!

Men du kan også saktens lave et program som ganske kort tid efter windows starter popper op i fuld skærm, men sikkerheden er så ikke stor... Og man kan sagtens lukke systemet med eks. ctrl+alt+delete...

Nu har du skrevet denne tråd under generelt programmering, og har derfor lidt svært ved at hjælpe dig da jeg ikke hved hvad du ønsker at lave det i. Men i delphi er det ikke mere en ganske få koder, som jeg sagtens kan give dig, hvis du ønsker at lave programmet i det!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

t