Er det her et godt køb?

Tags:    programmering

Hej alle på udvikleren...
Jeg vil høre om det her grafikkort er et godt køb NX6600GT-VTD128. Og så vil jeg høre om den kan anbefales og hvor meget strøm/watt den minimum kræver fra strømforsyningen.
---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050705/vga-charts-pcie-02.html#3d_mark_2005

Her kan du se en sammenligning med de andre kort. Sammenlign så pris og ydelse, så ender du ofte op med det bedste køb..

Kræver en 350 watt's strømforsyning eller op. (6. fra bunden af "listen")
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=NX6600GT-TD128E&class=vga

Eller ønsker du at vide hvor meget forbruget er på kortet ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Tror du ikke det kan køre på en 300watts?

Tror du ikke det kan køre på en 300watts?

Tja, det kommer jo sådan set an på, hvilke ting du ellers har sat til PSU'en ;)

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

Der bliver anbefalet mindst 350, det kan sikkert godt køre på en 300, er ikke så vildt meget inde i elektronik, men watt er vel hvor meget der bliver trukket, og afhænger så af mængden af hardware og dets forbrug.

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Jeg har en del slået til, men jeg køber nok en ny strømforsyning... Jeg har kigget på et ASUS GeForce 6800GT med 128GDR3 Ram(EDBPRISER) kan det bedre anbefaldes...?
---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

Jep, det kan langt bedre anbefales, da dens chip er hurtigere og har flere egenskaber.. men du bør nok også kigge grundigt på rivalens (dvs. Ati's) X800 serie, da X800 og 6800 liggede og sloges om 1. pladsen (som altid, når to ærkerivaler lancerer kort, der præsterer nogenlunde det samme) for ikke så lang tid siden (indtil nVidia introducerede 7800 serien).

Du bør dog være opmærksom på denne endelse i grafikkortenes navne; XT, da den ikke har samme betydning hos begge producenter.
XT betyder hos nVidia en degraderet version, mens det hos Ati betyder en opgraderet version.

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

[Redigeret d. 26/09-05 20:19:43 af Nicolai Lyster Fersner]

t