Kurser i programmering?

Tags:    programmering

Hej

Jeg bor i København K. Jeg har programmeret et stykke tid og vil gerne blive virkelig god til det. Derfor tænkte jeg at der måtte være nogle kurser/hold hvor man kunne lære det.

Jeg har kigget rundt forskellige steder på f.eks. ungdomsskolen, Københavns Kursus- og aftenskoler, men uden held.

Kan det virkelig passe at man ikke kan finde et fritidskursus i programmering?

På forhånd tak
Kasper

PS: Betaling er ikke et problem-

Hej

Jeg bor i København K. Jeg har programmeret et stykke tid og vil gerne blive virkelig god til det. Derfor tænkte jeg at der måtte være nogle kurser/hold hvor man kunne lære det.

Jeg har kigget rundt forskellige steder på f.eks. ungdomsskolen, Københavns Kursus- og aftenskoler, men uden held.

Kan det virkelig passe at man ikke kan finde et fritidskursus i programmering?

På forhånd tak
Kasper

PS: Betaling er ikke et problem-

Der findes nok ikke ret mange af dem, især ikke i høj kvalitet, måske folkeuniversitet var noget?
M.V.H.
Loke Dupont aka colde

DTU: http://www.kurser.dtu.dk/search/search.asp

Hvis jeg ikke husker meget galt koster det 200,- pr ECTS (altså et 10 points hold koster 2000,-).

Bare søg lidt rundt, der er med garanti nogen kurser du vil finde spændene, der er alt fra indledende programmering til mere specifikke ting.

--
- You look just like a little hog. Squeal piggy! -
Deliverance

et andet godt job-søgende alternativ er microsoft certificeringer.. hos eksempelvis www.softadvice.dk, tog den første af MCAD der.

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Mange tak, jeg vil kigge på de forskellige links.

Det undre mig, at der er så få tilbud.

t