Åbne wmp minimized

Tags:    programmering

Hej udviklere.

Ja, jeg sidder her og skal bruge en måde at minimere wmp (windows media player) idet den starter op.

Der er dog et mén fordi, det er kun nogle af genvejene der skalstarte minimeret.

Håber der er nogle der kan hjælpe, da jeg helst ikke vil være nød til at fixe et program for det da jeg ikke lige har tiden til det :(.

M.v.h Johnny Rasmussen.

På Forhånd Tak.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Man kunne måske lave en lille bat fil der checker om det er en af den type filer der skal minimeres, hvis det er skal den bruge kommandoen start, med /MIN parameteren til at starte winamp, ellers startes på normal vis. Man associerer så diverse media filtyper til .bat-filen.

Er det kun for dig selv, er det fra et program, hvordan ved man om winamp skal minimeres ?

Man kunne måske lave en lille bat fil der checker om det er en af den type filer der skal minimeres, hvis det er skal den bruge kommandoen start, med /MIN parameteren til at starte winamp, ellers startes på normal vis. Man associerer så diverse media filtyper til .bat-filen.

Kan du hjælpe mig med det ?

Er det kun for dig selv, er det fra et program, hvordan ved man om winamp skal minimeres ?

Det er kun for mig selv og helst ikke et program. Det er ikke winamp , men windows media player.

Så dog helst det blev løst med en parameter i genvejen men kan ikke finde en der virker.

M.v.h. Johnny Rasmusssen.

Jeg lukker.

M.v.h. Johnny Rasmussen

t