Hvilken hjemmeside editor er bedst?

Tags:    programmering

Hey!
Jeg har brugt frontpage til min html i over 4 år, og er ved at være lidt træt af det. Så derfor vil jeg gerne høre jeres menning om hvad for en hjemmeside editor i synes er bedst?

Mvh

Mads K. Rasmussen

Sådan generelt tror jeg mange benytter Macromedia Dreamweaver MX... syntes selv den er skide go', men efter at have arbejdet lidt med visual studio til Asp.net benytter jeg den...

Dreamweaver er mit bedste bud, med mindre du vil lave asp.net..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Har kodet i TSW Webcoder lige siden jeg prøvede det første gang, og synes det er ganske godt :) Det kan hentes gratis på www.tsw.dk. Det er dejligt nemt at arbejde med filer online, vha. den indbyggede FTP, hvilket jeg selv har haft meget gavn af. Derudover er der en masse andre smarte funktioner, så tag et kig på den ;)

---
Hilsen Anders

Jeg kan anbefale stone's webwriter, som kan hentes på:

http://www.webwriter.dk/

Noget af det gode ved webwriter er, at der er biblioteker med mange af html, css og javascript tag/koder, så hvis man kan slå dem man ikke kan huske op. Til hvert kode stykke står der lidt beskrivende tekst, fx for <a>:

definerer en henvisning til en anden webresurse eller et specifikt sted på en webside. (...)

Det er specielt godt, hvis man bruger noget css eller javascript, man ikke plejer.

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Jeg anbefaler Notesblokken

// Kasper

Jeg anbefaler Notesblokken

// Kasper

Kan bedre lide TextPad. Der er syntax highlighting. Det er også bare en normal text-editor uden for mange funktioner.

www.textpad.com

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

t