hjælp til asembly etc. og tjen penge

Tags:    programmering

Skal igang med et projekt til asembly i skolen - søger derfor en der har styr på dette sprog og har arbejdet med det før -

Krav:
asembly
datakommunikation (netværk, protokoller etc.)

Skal det forståes på den måde at din skole tvinger dig til at lave netværks protokoller i assembler, men du er for doven til at gøre det selv?

Det letteste var nok om du fik din lærer til at poste opgaverne her, så kan vi svare direkte tilbage, så slipper du for at skulle involveres.

Hmm, enhver lærer med respekt for sig selv burde kende til denne side samt de andre programmeringssider med fora...
Der kommer ret mange lektier på sådanne sider...

1101110100010110000101000001

Det er ikke sådan at jeg vil have jer til at lave alle mine lektier - men vil have en der kan asembly etc. - som gider hjælpe mig i gang med det, da jeg intet aner om programmering og har prøvet asembly men det siger mig ikke ret meget..
Hvis nu det er sådan at jeg skriver herinde i udvikeleren.dk, er jeg ret sikker på at folk ikke gider gøre deres bedste/samt hjælpe udenfor dette forun..

Derfor håber jeg på at jeg kan finde en som kan sætte mig igang med det - til gengæld vil vedkommende få penge for det han hjælper med...

Synes selv det er fair...

Det er ikke sådan at jeg vil have jer til at lave alle mine lektier - men vil have en der kan asembly etc. - som gider hjælpe mig i gang med det, da jeg intet aner om programmering og har prøvet asembly men det siger mig ikke ret meget..
Hvis nu det er sådan at jeg skriver herinde i udvikeleren.dk, er jeg ret sikker på at folk ikke gider gøre deres bedste/samt hjælpe udenfor dette forun..

Derfor håber jeg på at jeg kan finde en som kan sætte mig igang med det - til gengæld vil vedkommende få penge for det han hjælper med...

Synes selv det er fair...

http://www.planet-source-code.com

Seek and ye shall find

Wardriver behind the wheel.

Watch my stoplights!!

t