Programmerings Magasin

Tags:    programmering

Som mit tidligere indlæg også har beskrevet: http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=222

så er det IKKE et forum / portal som udvikleren - dette finder jeg vigtig at sige i starten for at INTET bliver misførstået :o)

Jeg ville godt starte et programmerings magasin fordi at man aldrig ser et magsin direkte rettet mod programmører og nybegynder indefor det dejlige emne: programmering...

Bladet er multi sproget dvs.: Delphi, Visual Basic, C, C++, C# osv.
Bladet skal indeholde artikler indenfor så mange sprog som overhoved muligt...

Jeg ville høre om der var nogle som var interesseret i et sådan projekt?

Magsinet skulle gerne indeholde følgende:
- Programmerings IT nyheder
- Artikler
- Guides
- Tutorials

Bladet er ment til at skulle blive udgivet via. magasinets hjemmeside plus at man kan tilmelde sig til at få det tilsendt via. mail - plus man også skulle kunne tilmelde sig nyhedsbrev (to seperate ting)

På et senere tidspunkt var meningen så at man også skulle kunne tilmelde sig til at få det tilsendt printet med posten - hvis jeg kan få et sponsorat på plads hos et firma der vil trykke magasinet i små mængder....

Håber på interesse :o)
og håber på at dette ikke er en konkurence til Udvikleren på nogen måde...

Mvh
Anders Jacob Hansen
3Point

Hey,
er altid frisk på at skrive et par artikler, eller tilføje lidt kodeeksempler & kode til et website, dog har jeg meget begrænset tid, men sig endelig til hvis jeg kan hjælpe :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Jeg vil med glæde hjælpe med at lave artikler, kode osv. men da jeg også skal lære noget nyt kan jeg højst bruge et par timer om dagen på dette(måske ikke hver dag).

t