Arg :/

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Arg.. Nogen der er flinke at hjælpe mig her.

Nogle gange når jeg sidder ved min computer oplever jeg at i perioder bliver mit internet ENORMT langsomt på min computer. Virker som om jeg mister noget af min forbindelse (512/128 TDC adsl).
Men hvis jeg går ind og tester på min brors computer så kører nettet helt som det skal... for det meste. For nogle gange er det inde ved ham det sker i stedet for inde ved mig.

Det er et utroligt stort mysterie :P Og tror ikke engang formatering ville virke.

Kan det være pga en virus der blocker noget af min forbindelse til den enkelte computer?

(nogle gange går nettet helt ned i 1-2 dage på den enkelte computer :S)

Mvh
Lasse

-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.

11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Arg.. Nogen der er flinke at hjælpe mig her.

Nogle gange når jeg sidder ved min computer oplever jeg at i perioder bliver mit internet ENORMT langsomt på min computer. Virker som om jeg mister noget af min forbindelse (512/128 TDC adsl).
Men hvis jeg går ind og tester på min brors computer så kører nettet helt som det skal... for det meste. For nogle gange er det inde ved ham det sker i stedet for inde ved mig.

Det er et utroligt stort mysterie :P Og tror ikke engang formatering ville virke.

Kan det være pga en virus der blocker noget af min forbindelse til den enkelte computer?

(nogle gange går nettet helt ned i 1-2 dage på den enkelte computer :S)

Mvh
Lasse

Det kan godt være noget Spyware eller en virus! Har lige formatteret min spand i dag, da jeg havde samme problem! Og det hjalp MEGET godt! Nu er der ik noget! :)

<xcite>-} Mvh Morten Thøgersen aka xcite {- </xcite>

www.virus112.dk :)

Men jeg vil til en hver tid anbefale et fuldt opdateret Norton Antivirus og et fuldt opdateret Ad-Aware i stedet ! :)

// Kasper

Det var da spændende... Jeg sidder netop og forsøger at løse et lignende problem :)

Jeg har også sat anti-virus og spyware i fokus, men jeg har ikke fået noget til at virke endnu.

Hvis du ikke mener at en formatering vil løse problemet, må der jo nødvendigvis være fejl på net-kortet :)

Held og lykke... Før eller tiden går det nok iorden.

Det kan godt være noget Spyware eller en virus! Har lige formatteret min spand i dag, da jeg havde samme problem! Og det hjalp MEGET godt! Nu er der ik noget! :)

Hehe okay :) Men noget lort havde jeg også lidt på fornemmeren, kan bare ikke forstå det kommer igen så :S men kan det være fordi min brors computer bare smitter min igen?

^_^ Har 4 antispy programmer og nortorn Av :P De fanger aldrig en skid.

Mvh
Lasse

Hehe okay :) Men noget lort havde jeg også lidt på fornemmeren, kan bare ikke forstå det kommer igen så :S men kan det være fordi min brors computer bare smitter min igen?

^_^ Har 4 antispy programmer og nortorn Av :P De fanger aldrig en skid.

Mvh
Lasse

Lasse jeg vil råde dig til at hive netstikket ud af computerne og formatere dem begge. Derefter får du fat i en anti virus program som er fuldt opdateret og installere dem på begge to. Kunne være godt hvis du satte en ny computer på som firewall/virus scanner og kørte al forbindelsen ud af huset gennem den. Det ville være det sikreste. Derefter kobler du internettet til igen. Mange computere bliver nemlig inficeret med virus lige efter de er blevet koblet på computeren. Er der en computer på netværket som får en virus er virussen tilbøjlig til at scanne netværket igennem og inficere de andre computere som er på netværket. Det kan godt være dit problem. Men der er mange måder at sikre sin computer på. Du kunne også melde dine computere til en online virus scanner. Så er du sikker på at scanneren altid bliver opdateret.

MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

Okay tror efterhånden det er det der er nød til at blive gjort :P Ikke at jeg får min bror til at formatere hans, men kan altid spørge.

Har du nogle eksempler på en online virusscanner?

Og det er typisk, for nu virker det. Men som i begge siger, formatering seems like the only way.

Mvh
Lasse

www.virus112.dk :)

Men jeg vil til en hver tid anbefale et fuldt opdateret Norton Antivirus og et fuldt opdateret Ad-Aware i stedet ! :)

// Kasper

Har begge dele :) men intet virker. Scannede igår og fandt intet.

Det var da spændende... Jeg sidder netop og forsøger at løse et lignende problem :)

Jeg har også sat anti-virus og spyware i fokus, men jeg har ikke fået noget til at virke endnu.

Hvis du ikke mener at en formatering vil løse problemet, må der jo nødvendigvis være fejl på net-kortet :)

Ja eller også som der var tideligere nævnt bliver jeg smittet med det samme over nettet af en anden computer på lokal-netværket.

Tror ikke det er så let som til netkortet, for det er 2 forskellige computere det sker på. Men ellers godt forslag, tænkte selv på det.

Mvh
Lasse

Ja eller også som der var tideligere nævnt bliver jeg smittet med det samme over nettet af en anden computer på lokal-netværket.

Tror ikke det er så let som til netkortet, for det er 2 forskellige computere det sker på. Men ellers godt forslag, tænkte selv på det.

Mvh
Lasse

Altså har du to comps på et netværk så skal du formatere begge og få en virusscanner på dem begge. For bliver den ene smittet så vil den anden også blive smittet. Og har du en bror der flittigt downloader eller på andre måder udveksler dataer med andre så tror jeg du kan være sikker på at der kommer noget med over:)

Slamkodning for fred

Mvh
Lasse

Altså har du to comps på et netværk så skal du formatere begge og få en virusscanner på dem begge. For bliver den ene smittet så vil den anden også blive smittet. Og har du en bror der flittigt downloader eller på andre måder udveksler dataer med andre så tror jeg du kan være sikker på at der kommer noget med over:)

Slamkodning for fred

Yeps det var det jeg mente.

Men tak for svarene :D nu vil jeg prøve mig frem.

Mvh
Lasse

<< < 12 > >>
t