Whine

Tags:    programmering

Min tur til at whine..

Gik de sidste 2 uger og tænkte på om jeg skulle gå ned og spørge på biblioteket om de havde en bestemt bog (Delphi Developer's Guide to OpenGL ). Havde søgt på nettet og det eneste sted jeg kunne finde den var i udlandet, via Amazon. Så gik jeg derned i dag :P og fik at vide den eksisterede i ET eksemplar i landet.. :P så ville jeg jo gerne låne den..

Men hvad :| Der er vidst nogen på syddansk universitet der gerne vil læse om delphi :| den blev udlånt igår :/

TUD TUD :(

Mvh
Lasse

ps. Jeg er HERRE overtræt, bær over med mig.

pps :D stener nok til at jeg vil give points for en kommentar :D
-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du proevet www.amazon.co.uk der er det vist billigere end den amerikanske side! :D

Hvis nu man antog, at man brugte en fildelingstjeneste som eksempelvis emule eller kazaa, så kunne man måske se om der eksisterer en .pdf version af bogen (det er jeg faktisk MEGET sikkert på der gør). Man skal naturligvis lige være opmærksom på ophavsret og sådan noget... Det er blot et skud i tågen, så man kan se hvad den handler om inden man køber sin egen...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hvis nu man antog, at man brugte en fildelingstjeneste som eksempelvis emule eller kazaa, så kunne man måske se om der eksisterer en .pdf version af bogen (det er jeg faktisk MEGET sikkert på der gør). Man skal naturligvis lige være opmærksom på ophavsret og sådan noget... Det er blot et skud i tågen, så man kan se hvad den handler om inden man køber sin egen...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Det var jeg også.. En af mine venner havde fået den ned, men der var 2 ulemper..

1 : bøger er altid lettere at læse end pdf.

2 : Det var kun kapitel 1-5 ud af tror det er 13 der var i den rigtige side. Så det virkede ikke så godt.

Og til søren : Jeg overvejer at købe den ja, men kunne være godt at have læst lidt i den før jeg køber den, for at se om det overhovedet er noget jeg kan bruge.

Mvh
Lasse
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.

t