Så må godt i teste igen

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
[Redigeret d. 10/12-03 03:25:10 af Brian Nielsen]

[Redigeret d. 10/12-03 16:09:39 af Brian Nielsen]

21 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis man nu (i XP) går in i egenskaber for en mappe, vælger Tilpas og så trykker vælg billede for mappen tildelt et billede. Det billede kan WMP så "hive" ud af mappen og bruge. Billedet henter den jo så fra internettet hvis det ikke er der!

Windows er verdens beste trojan!

Nå ja ligesom CDDB

CDDB???

Hvor den henter titel, billede, kunster osv. på en cd fra CDDB

Har i øvrigt fundet en anden lille bug. Hvis man har programmet åbent f.eks. 2 gange, lukker det ene, og vælger om bmp i det åbne program, kan programmet ikke åbne about.jpg. Ikke en kæmpe fejl men alligevel

Ja jeg har endnu ikke lavet begrænsninger eller fil associationer, men det kommer senere. Det bliver selvfølgelig frivilligt om man vil dét

0.0.9 er klar

- Træk & slip
- Sortering efter navn & tid
- Bedre afspilnings muligheder for Ogg, Wma, Wav & Asf filer (Ogg afspilning er nu det samme som Mp3)
- Opdateret BASS lyd systemet, så kvaliteten er endnu bedre en før
- Total afspilnings tid udregner
- Mere let læselige 'tool tips'
- Har lige droppet grafikken på nogle af knapperne, jeg blev pænt træt af dem

Hent den her:
http://phplink.dk/hosting/bmp/getfile.php?mode=BMP&dversion=0.0.9&version=Udvikleren.dk

Har lige fundet en slem fejl! Hvis man tilføjer de 2 demo sange der kommer med (mp3 først og s3m bagefter) starter mp3'en og så skifter nummer, stopper mp3-sangen ikke og kører oveni s3m-filen! Eller meget godt. Måske burde skrive hvliken version man har i "About". Hehe nu magler du bare gøre sådan at sanger fader ud når man pauser eller stopper ligesom i WinAmp :)

[Redigeret d. 09/03-04 07:08:30 af Jonas (Decko)]

Den er fixet, takker!

Nu er det vist også på tide at få lukket tråden her :)
Jeg takker mange gange for hjælpen

<< < 123 > >>
t