Test mit lil proggy

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Yes så skal der testes lidt :p - Det er kun lyd afdelingen der virker på nuværende tidspunkt, fordi det er ligesom noget jeg arbejder på...

Hent det her: www.phplink.dk/bmp/getfile.php?mode=BMP&dversion=0.0.8&version=Udvikleren.dk

Der er også en 0.0.9 , men den er ret ustabil med en masse bugs.
Dén kan du hente senere hvis du vil, bare brug opdatering tingesten i Hjælp menuen

[Redigeret d. 31/10-03 12:00:23 af Brian Nielsen]

16 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan der kommer en final? :) Håber du mener hvornår :p
Aner det ikke, jeg tilføjer stuff hele tiden, og jeg arbejder også på et nyt skin system, hvor det ikke bare gælder om at lave nye billeder, men man har faktisk et værktøj hvor man kan trække og slippe billeder ind, og derefter placere dem der hvor de nu skal være.

Rundt regnet er det !!! 244 billeder ialt for hele skin systemet..
Jow, temmelig uoverkommeligt, men derfor er det at jeg har lavet værktøjet, som (næsten) laver alt arbejdet for en, undtagen grafikken :)

Hvad hedder det værktøj?
Med Venlig Hilsen: CHadi

Hmmm... har ikke fundet på et navn endnu .. BMP Skinner måske, aner det ik :)

MEN, hav syns i? Ved godt det stadig er lidt buggy, men det er jo kun v 0.0.8 - der er lang vej til 1.0.0 :)

Tiden er der, og trackbaren kan bruges :/ Bare husk at det kun virker med mp3 i første omgang her, det bliver selvfølgelig muligt med alle formater på et senere tidspunkt.

Og så er det også kun ID3V1 der bliver vist, og ikke ID3V2 - Det kommer også senere

[Redigeret d. 29/10-03 00:33:10 af Brian Nielsen]

Nå det ser ikke ud til at der kommer flere indlæg forbi, så jeg lukker igen.
Håber da at det virkede på jeres OS, dog med fejl og mangler :)

<< < 12 > >>
t