Hvorfor skulle jeg dog fortælle dig noget Jonatan Hertel?? Så vidt jeg kan se er du ikke interesseret i at hjælpe særligt seriøst!
Men hvis det er tilfældet så kan jeg fortælle dig at min sti til hvor jeg gemmer mine dokumenter til serveren kan være LIGE GYLDIG for det er et spørgsmål om smag hvor mange undermapper man vil have og ændrer intet ved .htaccess filens opbygning ud over at man skriver
C:\\apache\\apache\\bla bla i stedet for C:\\apache\\bla bla.
Jeg har interesse i at hjælpe, men pröver bare at rejse standarden lidt.
Om jeg så gör det ved at komme med dumme kommentarer kan du vel have ret i at jeg ikke gör.
Syntes bare det lyder lidt lamt at sige at .htaccess er et sprog.
Er .ini så et sprog også?
Bare det at man ikke ved hvad der er et sprog og hvad der ikke er, burde holde en fra at skrive det som et sprog man kan.
Nå, men det er bare min mening.
Jeg fattede ikke engang at problemet var at få det til at virke på din lokale pc og ikke serveren, måske fordi jeg gik ud fra at du udtrykte dig forkert, men der tog jeg fejl igen.
Hvordan din/jeres httpd.conf skal se ud?
I skal vel bare undlade at blocke noget, og så sikre jer at have stierne rigtige alle steder.
Det med at ingen prof bruger c:/apache/apache .. med det mente jeg at ingen prof host bruger det, og jeg snakkede som sagt om på en server.
Om du så har z:/hulubulu/bambi så er det splindrende ligegyldigt, men jeg mente bare at det nok ikke var en dos sti på en server hvis det var prof, for hvem körer Apache på Win server prof ?!?
Nå, men nu jeg endelig fatter hvad det drejer sig om, så kunne det vel være fint at se noget af din httpd.conf fil, og den .htaccess du har lavet .. så kan jeg måske göre andet end at gætte helt vildt på hvad der går galt.
Jeg prövede nok lidt at se hvad der skulle til at lave skrammer i egoet ... du kalder dig selv webwizard, du siger du kan "sproget" .htaccess .... så er det da klart at man lige må forvente et hug af og til når man kommer med lamer spörgsmål, ikke ?!?
Og meget skulle der åbenbart ikke til